خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 10 شهریور ماه شهروندان 420 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 11 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۵۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

برقراری 420 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 10 شهریور ماه، هفت عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 10 شهریور ماه شهروندان 420 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 11 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان  ابراز داشت: 19 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 130 تماس اشتباه و متاسفانه 260 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات های انجام شده در این تاریخ 7 مورد آتش سوزی شامل حریق موتور سیکلت در بلوار الغدیر، حریق تابلو تبلیغاتی در بلوار بدیع الزمان، حریق مخروبه در خیابان کرمانشاه و 4 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار کاج، بلوار ارم، شورین و میدان سپاه بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در سعیدیه، نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدرس، مهار حیوانات در بلوار بهشت و نجات افراد محبوس شده در خودرو در پیشاهنگی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی یادآور شد: تعداد پنج نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات