خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: از ۹ شهریورماه رزمایش کشوری گردان‌های بیت المقدس با رمز یا "محمد رسول الله" آغاز شده است که این رزمایش در استان قزوین صبح امروز(یکشنبه) به مدت ۲ روز آغاز شده و تا پایان شهریورماه در کل کشور ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۱۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در سال ۱۳۶۵ اولین رزمایش محمدرسول الله(ص) با هدف اعزام نیروها به مناطق جنگی انجام شد و در سال جاری ما دومین رزمایش بزرگ محمدرسول الله را در استان قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: از ۹ شهریورماه رزمایش کشوری گردان‌های بیت المقدس با رمز یا "محمد رسول الله" آغاز شده است که این رزمایش در استان قزوین صبح امروز(یکشنبه) به مدت ۲ روز آغاز شده و تا پایان شهریورماه در کل کشور ادامه دارد.
شاهرخی ابراز کرد: صبح امروز فراخوان رزمایش به مقرهای گردان اعلام شده است و این نیروهای بسیجی در سه منطقه از شهر قزوین حضور خواهند داشت و به سمت میدان میرعماد حرکت می‌کنند و ظهر در ادوگاه‌ها مستقر شده و طی ۲ روز ماموریت‌های دفاعی امنیتی و خدماتی انجام می‌گیرد.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: ارتقای سطح دفاعی بسیجیان، تقویت انسجام ملی، تضعیف دشمنان و نمایش توانمندی نیروهای بسیجی، نشان دادن اقتدار و عظمت و توانمندی نیروهای مسلح به دشمنان، آمادگی و ساماندهی نیروهای نظامی از اهداف این رزمایش است.
وی توضیح داد: گردان بیت المقدس در این رزمایش حضور خواهند داشت که هر گردان ۲۳۶ نفر عضو دارد، رزمایش ما به صورت پراکنده در شهرستان‌های البرز و تاکستان و آبیک و قزوین برگزار می‌شود، 150 تا ۱۷۵ گروه جهادی در حوزه پزشکی فرهنگی سازندگی و خدمات رسانی در شهرستان‌های مختلف حضور خواهند داشت و ارائه خدمات محرومیت‌زدایی به مناطق مختلف دارند.
سردار شاهرخی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین رزمایش_خدمت صبح امروز(یکشنبه) با رمز "محمد رسول‌الله" با حضور بسیجیان همیشه درصحنه استان قزوین آغاز شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها