خبرهای داغ:
فرماندار میاندوآب گفت: ایجاد شهرک تخصصی فراوری سنگ خام در میاندوآب ضروری بوده و به دنبال سرمایه گذار هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۲۶۹۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ناصر امیری امروز در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب در تشریح عملکرد دولت در شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به برنامه های اجرا شده در هفته دولت، اظهار کرد: در هفته دولت امسال 85 برنامه شامل 50 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیاردریال به بهره برداری رسید.

فرماندار میاندوآب افزود: همچنین به مناسبت هفته دولت امسال طرح ساماندهی و ساحل سازی رودخانه زرینه رود میاندوآب کلنگ زنی شد و 14 پروژه شهرداری نیز افتتاح و در کنار آن 29 پروژه مخابراتی، سلامت و بهداشت، خدماتی در زمینه برق رسانی، ورزشی و کشاورزی به بهره برداری رسید.

وی گفت: در هفته دولت امسال چهار طرح سرمایه گذاری نیز با سرمایه ای بالغ بر 100 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

امیری در ادامه با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای میاندوآب از اولویت های ما بوده است، تصریح کرد: هم اکنون در میاندوآب بیش از 120 روستا که نزدیک به 85 درصد روستاهای شهرستان است، گازرسانی شده و در صورت تخصیص بودجه، تا پایان امسال همه روستاهای شهرستان گازرسانی می شوند.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: میاندوآب دارای 90 کیلومتر راه اصلی بوده و 70 درصد راه های روستایی شهرستان نیز آسفالت هستند.

وی با بیان اینکه میاندوآب دارای دو بیمارستان با 268 تخت بستری است، گفت: اقدامات خوبی در بخش سلامت شهرستان انجام گرفته و در حال انجام هست.

امیری با اشاره به اینکه در میاندوآب معادن سنگ وجود دارد ولی متاسفانه این سنگ ها به صورت خام به سایر شهرها و استان ها فرستاده می شوند، افزود: ایجاد شهرک تخصصی فراوری سنگ خام در میاندوآب ضروری بوده و به دنبال سرمایه گذار هستیم.

فرماندار میاندوآب هم چنین از منطقه ویژه اقتصادی و ایجاد منطقه گردشگری سد نوروزلو  به عنوان دیگر دیگر طرح های تصویب شده دولت نام برد.

انتهای پیام

ارسال نظرات