مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: ۳۷ گروه دانشجو در قالب اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی در همه شهرستان‌های استان به غیر از دهگلان حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۹۰۵۲۶۹۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، توحید رستمی در جلسه هماهنگی اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی استان کردستان اظهار کرد: بسیج دانشگاه کردستان ۳۶ روستا قروه را از ۵۵ روستا در کل استان پوشش خواهد داد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان با اشاره به تاثیرگذاری این طرح بر روی دانشجویان و مردم مناطق محروم تصریح کرد: افزایش توان دانشجویان، نقش آفرینی در خدمات اجتماعی، شرکت دادن مردم در کار‌های عمرانی و نقش آفرینی برای کارآمدی انقلاب از جمله تاثیرگذاری‌های این طرح است.

وی افزود: اهداف ما در این طرح محرومیت زدایی، ایجاد دلگرمی و مطالبگری از مسئولین، آشنایی دانشجویان با مناطق محروم، دلگرمی مردم روستا از حضور دانشجویان در کنارشان است.

وی عنوان کرد: اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی از ۱۲ شهریور ماه شروع می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه می‌یابد.

رستمی ادامه داد: هدف اصلی ما در اردو‌های جهادی حضور در کنار مردم، شناسایی مشکلات مردم مناطق محروم و کشف استعداد‌های دانشجویان است.

وی در پایان یادآور شد: اردوی جهادی پزشکی مناطق محروم از ۶ شهریور ماه تا امروز (۱۰ شهریور ماه) در حوزه‌های پزشکی و درمانی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات