خبرهای داغ:
فراخوان چهارمین دوره دوسالانه کارتون‌کتاب توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۵۲۶۱۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، بنابر اعلام دبیرخانه دوسالانه بین‌المللی کارتون‌کتاب، همزمان با چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با بهره‌گیری از تجربیات سه دوره برگزاری این جشنواره، چهارمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی، برگزار می‌شود.

در چهارمین دوره از دوسالانه کارتون کتاب موضوعاتی چون «کتاب و شهر»، «کتاب و زندگی»، «کتاب و خانواده»، «کتاب و کودک»، «کتاب و کتابخانه»، «کتاب و کتابدار»، «کتاب و رسانه»، ‌«کتاب و آینده» مورد توجه قرار گرفته که بر این اساس هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ دی ۱۳۹۷ (۳۱ December ۲۰۱۸) خواهد بود و علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی الکترونیکی info@booktoon.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.booktoon.ir مراجعه کنند.

ارسال مشخصات شرکت کننده (نام، نام خانوادگی، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن تماس) توسط هنرمندان به صورت فایل word الزامی است. آثار ارسالی باید با وضوح ۲۰۰dpi  با طول یا عرض ۲۰۰۰pixel و با فرمت jpg باشد. همچنین آثار برنده جایزه در دوره‌های قبل و یا منتشر شده در کاتالوگ‌ دوره‌های پیشین این جشنواره مورد پذیرش نخواهد بود.

نخستین دوره این دوسالانه در سال ۱۳۸۹، ‌با حضور کارتونیست‌هایی از ۵۳ کشور برگزار شد و دومین دوسالانه کارتون کتاب در سال ۱۳۹۳با ارسال ۱۳۴۸ اثر از ۴۶۸ هنرمند کارتونیست از ۶۴ کشور و سومین دوسالانه در سال ۱۳۹۵ با ارسال بیش از ۲۱۰۰ اثر از ۷۸۳ هنرمند کارتونیست ۷۴ کشور به دبیرخانه جشنواره، برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها