فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) خبر داد:

رزمایش سپاهیان عاشورایی محمد رسول الله (ص)۲ در استان سمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری سپاهیان عاشورایی محمد رسول الله (ص)۲ در استان سمنان گفت: پیام این رزمایش برای ترامپ، پاسخ به یاوه گویی های او در میدان عمل می باشد.
کد خبر: ۹۰۵۲۵۹۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسن حسن زاده در گفتگویی با بیان اینکه به فضل الهی همیشه و همواره حضور بسیج و بویژه حضور سازمان یافته بسیج مهمترین عامل بازدارندگی برای کشور و ملت است افزود: امروز شاهد یاوه گویی هایی هستیم از طرف آمریکا و دست نشانده های او که مطرح می کنند دوگانه جنگ یا مذاکره را که البته پاسخ قطعی توسط مقام معظم رهبری داده شد که جنگ نخواهد شد با توجه به استدلال که ما شروع کننده جنگ نیستیم و آنها هم این جسارت را ندارند به خاطر آمادگی برجسته نیروهای مسلح و بسیج ما.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری ۲۰ روزه بسیج در ۳۱ استان کشور گفت: این رزمایش سراسری با عنوان عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله ۲ در سراسر کشور برگزار می شود که ۱۱ شهریور ماه در تمام شهرستان های استان با فراخوان گردان ها و سازماندهی مجدد و آمادگی و تمرین و کلاس نمایش اقتدار در شهرستان ها اجرا و تجمع اقتدار که مشاهده خواهید کرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به اهداف این رزمایش تصریح کرد: مطمئنیم این یادآوری برای آمریکا و بویژه ترامپ تازه رئیس جمهور شده است چرا که تجربیات گذشتگان از قرار معلوم به خوبی بهرام منتقل نشده است که ایران اسلامی همواره با حضور بسیجیان در قالب گردان های سازمان یافته اگر لازم باشد جهان ضربه شصت و درسی به آنان خواهند داد تا یاوه گویی نکنند و ایران اسلامی با وجود بسیج سلحشور دلاور و جانبرکف و آماده مقایسه نکنند با دیگر کشورها.
وی با اشاره پیام رزمایش به مردم ایران اسلامی گفت: این رزمایش این پیام را برای ملت دارد که همانطور که در سازندگی و محرومیت زدایی و موضوعات دیگری که به مردم قول دادیم در کنارشان باشیم، و به دولت کمک خواهیم کرد برای رفع مشکلات در عر صه جهادو مقاومت و آمادگی برای مقابله با دشمنان نیز اندکی فروگذار نخواهیم کزد. و این دو پیام بزرگ را خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه در مرکز استان حدود ۲۵ گردان در این رزمایش حاضر خواهد بود افزود: البته بیشترین می توانیم حضور بدهیم اما محدود کردیم چون نمی خواهیم مزاحمتی برای بسیجیانمان داشته باشیم و چون در هفته دفاع مقدس ما بزرگترین تجمع بسیجیان را خواهیم داشت با حضور همه گردان ها و اقشار با ۲۰ هزار نفر داریم و الان محدود کردیم و با حدود ۲۵ گردان در مرکز استان خواهیم داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار