رزمایش یک روزه سپاهیان عاشورایی محمد رسول الله (ص) در شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۵۵۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای نمایش اقتدار و آمادگی و حفظ و انسجام بسیجیان شهرستان شاهرود، رزمایش یک روزه سپاهیان عاشورایی محمد رسول الله (ص) در منطقه عمومی این شهر برگزار شد.
احمد حسین پور جانشین سپاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حضور سازمان یافته بسیجیان در این رزمایش گفت: این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت با حضور یگان‌های نمونه از اقشار مختلف بسیج اعم از دانش آموزی، دانشجویی، اصناف و بازاریان، کارگری و ادارات، بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان و فرهنگیان و ورزشکاران و جامعه پزشکی و گردان‌های پیاده ولیعصر، سیدالشهدا و کربلا و امام حسین و بیت المقدس در منطقه عمومی شاهرود برگزار می‌شود.
وی افزود: این رزمایش به مدت ۲۴ ساعت با فراخوان و سازماندهی نیرو‌ها و برگزاری کلاس‌های مختلف آغاز و با برگزاری شامگاه مشترک با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) و مسؤولین شهرستانی و استانی در محل حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار و مرحله نهایی رزمایش در منطقه عمومی شاهرود برگزار خواهد شد.
حسین پور خاطر نشان کرد: بسیجیان شهرستان میامی نیز در کنار بسیجیان شهرستان شاهرود در این رزمایش حضور خواهد داشت.
وی با اشاره به برگزاری دوره سه روزه آموزشی برای بسیجیان گردان‌های بیت المقدس برای اجرای این رزمایش گفت: در این دوره آموزشی اعضا گردان با شیوه‌های تئوری و عملی مقابله با اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی آموزش دیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها