همزمان با عید غدیر خم مراسم جشن با شکوهی با حضور جمعی از مسوولان و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد جامع  شهرستان همراه با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ،شعر خوانی ،سخنرانی و مولودی خوانی برگزار شد
کد خبر: ۹۰۵۲۵۲۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همزمان با عید غدیر خم مراسم جشن با شکوهی با حضور جمعی از مسوولان و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد جامع  شهرستان همراه با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ،شعر خوانی ،سخنرانی و مولودی خوانی برگزار شد .
در این مراسم حجت الاسلام  فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت ظرفیت وجودی ما و عقل مان گنجایش شناخت مولای متقیان را ندارد لذا کسانی که در خود مولا غرق شدند این حضرت را بعنوان خدای خویش قرار دادند و منحرف شدند.
وی خاطر نشان کرد ولایت حضرت علی (ع) استمرار دارد لذا ما باید امروز دست بدعا برداریم که ولی مطلق خداوند بر روی زمین حضرت حجت بن الحسن (عج)هست .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه کوهبنان ادامه داد باید از ولایت اطاعت محض داشته باشیم همچون شهیدان رجایی و باهنر باشیم شهیدانی که همواره در کنار ولایت و مطیع امر ایشان بودند .
وی بیان داشت تنها راه برون رفت از تمام مشکلات اطاعت از ولایت و رهبری است که همواره باید مد نظر باشد.

در ادامه حجت الاسلام احمد رضا قربانی از اساتید حوزه و دانشگاه گفت باید افتخار کنیم که مدال ولایت مداری را بر گردن نهادیم مردم کوهبنان همواره در کنار ولایت و مطیع اوامر ایشان هستند .
وی ادامه داد در تمام فتنه هایی که ایجاد شد از جمله دوران دفاع مقدس رزمندگان خصوصا جوانان و نوجوانان در کنار ولایت در برابر دشمنان و بدخواهان ایستادند که نمونه بارز آنان شهید 13ساله شهرستان کوهبنان شهید محمد رضا محمد حسنی است .
مسوول تبلیغات اسلامی کوهبنان تاکید کرد جاذبه ولی فقیه در عصر کنونی همان جاذبه مولای متقیان است که این مهم نشان از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی دارد .
وی ابراز داشت امنیت امروز را مدیون خون پاک شهیدان خصوصا شهدای مدافع حرم هستیم شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه دولت خدمات ارزنده و شایسته ای داشتند لذا باید امانت دار باشیم مسوولان به مناطق محروم خصوصا کوهبنان توجه بیشتری داشته باشند چون از زمان زلزله محرومیت مردم شهرستان نمایان تر شده است .
حجت الاسلام قربانی تصریح نمود کمک کنیم تا نیازمندان سرپناهی برای خودشان بسازند که از جمله اعمال روز عید غدیر عقد اخوت و برادری بود.
 وی یادآور شد نبود ولایت و رهبری باعث بروز مشکلاتی در برخی کشورها شده است لذا باید به ولایت و رهبری تمسک بجوییم و در عمل ولایت مداری را ثابت کنیم .
استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد هر جا مردم در صحنه در کنار ولایت و مطیع اوامر ایشان بودند فتنه ها و دسیسه ها را خاموش کردند.
وی ابراز داشت دشمنان در صدد هستند غدیر را از ما بگیرند تلاش کنیم غدیر را همانند عاشورا  به مردم سایر نقاط جهان بشناسیم  و در این راستا متخصص تربیت کنیم .
وی گفت در هر نقطه ای از دنیا که فتنه ای ایجاد می شود استکبار جهانی خصوصا آمریکا حضور دارد لذا نمی توان به دشمنان اعتماد کرد .
ایشان تاکید کرد نور خدا همان ولایت و رهبری است دشمنان همواره با این شمع فروزان مخالف بودند اما اطاعت و حمایت ما می توان توان دشمن را تضعیف کند چون با کلام و بیان ولی امر مسلمین تمام نقشه های دشمنان نقش بر آب می شود

ارسال نظرات