مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان به همت #شهرداری_اسکو با پرداختن به چالش وصف شهرستان اسکو در سالن چندمنظوره شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۲۵۰۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

 ‍ به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو، شهردار اسکو یکی از اهداف اجرای این برنامه ها را ایجاد نشاط و بالا بردن سطح خلاقیت و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خواند و افزود: پایه ریزی فکری و فرهنگی از کودکی آغاز می شود و آنچه که کودک امروز با آن آشنا می شود، در آینده تاثیر آن در جامعه نمایان خواهد شد.

بابک شریفی اجرای این مسابقه را موجب پدید آمدن فضای صمیمی در بین شهروندان دانست و در ادامه درباره نگرش شهرداری به برنامه های فرهنگی و هنری گفت: تلاش ما این است ضمن عمل به وظیفه خود در حوزه فرهنگی شهرداری، نوعی تعمق و فرهنگ سازی در این برنامه ها بگنجانیم و آموزش توام با احترام را نسبت به مردم به عنوان مخاطبین اصلی برنامه های فرهنگی-هنری در دستور کار خود قرار بدهیم و از موازی کاری، ناهماهنگی و رقابتهای نادرست بپرهیزیم.

وی رضایت مندی مردم در اجرای برنامه های فرهنگی در جهت تداوم این فعالیتها را ضروری دانست و یادآورشد: خانواده محور بودن برنامه ها موجب شده بود تا مردم به صورت خانوادگی در برنامه های شهرداری شرکت کنند و این موضوع به تقویت بنیان خانواده کمک می کند.

شریفی ارتقای نشاط اجتماعی، افزایش روحیه شادی و آرامش و تقویت حس مشارکت در کودکان و نوجوانان را از اهداف دیگر این مراسم برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها