خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان قزوین:

ارائه خدمت از سوی 150گروه جهادی در قالب رزمایش محمدرسول الله2

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: دشمن از تمام توان خود در فضای مجازی و رسانه ها بهره می برد تا مردم را نسبت به حاکمیت و نظام دلسرد نماید و بذر ناامیدی را در دل آنها آبیاری نماید، فراموش نکنیم که مهمترین سلاح در برار قلم، قلم است، دشمن سپاه و بسیج را نشانه رفته است ولی مردم باید بدانند که این دو در خدمت آنها خواهند بود در همه مشکلات تلاش می کنند که گره ای از مشکلات آنها بگشایند.
کد خبر: ۹۰۵۲۴۶۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، حمید اله بداشتی مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در توضیح خدمات بسیج سازندگی در راستای رزمایش محمد رسول الله 2 گفت: با توجه به رویکرد دشمن در راس آن آمریکا و اسراییل برای مقابله با ایران اسلامی از جنگ سخت به سمت نیمه سخت، نرم و جنگ بزرگ اقتصادی حرکت شده است.
وی ابراز کرد: در این شرایط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده دفاع از حریم مردم و نظام اسلامی است و همچنین به وظیفه اصلی خود یعنی حفظ و حراست از انقلاب اسلامی نیز پرداخته است.
اله بداشتی عنوان کرد: سازمان بسیج سازندگی ۱۷ اردیبهشت ۷۹ برای برپایی روح کمک با رویکرد جدید، با دستور مستقیم رهبر معظم انقلاب تشکیل شد و به مردم داری و مردم یاری و کمک به رفع محرومیت با اعزام گروه جهادی پرداخته است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بنا داریم فعالیت های خود را در زیر مجموعه رزمایش بزرگ محمدرسول الله 2 شروع کنیم و در این راستا ۱۵۰ گروه جهادی سازماندهی شده اند که ازاقشار مختلف بسیج و بسیج محلات خواهند بود.
وی توضیح داد: پیش از این طرح اعتلا را داشتیم که جغرافیا هدف، روستاها بوده اند ولی در این رزمایش برخی چالش ها در حاشیه شهر ها مورد بررسی قرار گرفته است و در رزمایش محمد رسول الله از نهم تا بیست و نهم شهریور ماه سال جاری با اعزام عزیزان داوطلب به اردوهای جهادی یک، سه، هفت و ده روزه در کل استان به خصوص در حاشیه شهرها و نقاط کم برخوردار تر شناسایی شده خدمات عمرانی، بهداشتی، آموزشی و تحصیلی، خدمات مشاوره، اقتصاد مقاوتی ، میز خدمت و خدمات فرهنگ و عقیدتی ارائه خواهد شد.
اله بداشتی توضیح داد: بنا داریم که گروه های جهادی بهترین خدمات خود را ادامه دهند و در این راستا از همه اقشار و با تخصص های مختلف بهره برده ایم، برای مثال در گروه های پزشکی هم دانشجویان شرکت می کنند و تعدادی از فارغ التحصیل و با تجویز و دادن دارو و خدمات و پشتیبانی پزشکی در مرکز استان فعالیت خود را کامل می نمایند.
وی خاطر نشان کرد: طرح های ما دقیق بوده و در آینده هم انشا الله تا ریشه کن شدن محرومیت ادامه خواهد داشت مانند مثل طرح کرامت ما که ادامه دارد.
این مسئول با ابراز این موضوع که مشکلات بررسی می شوند و راه های مقابله با آنها در دستور کار قرار می گیرد گفت: یکی از معضلاتی که استان با آن رو به رو می شود و گروه های جهادی با بررسی چالش ها با آن رو به رو شده اند بیابان زایی و بیابان زدایی است، همچنین آب رسانی به مناطق کم آب و یا رفع مشکلات فرهنگی در نقاطی که مشکلات فرهنگی در آنها بیشتر رخ می دهد.
مسئول بسیج سازندگی استان قزوین یادآور شد: با اغلب دستگاه ها و سازمان های استان تفاهم نامه داریم و حالا که طرح بزرگی در دستور کار ما قرار دارد ابلاغیه هایی صادر شده مبنی بر اینکه همه باید در راستای کمک رسانی فعالیت داشته باشند.
اله بداشتی توضیح داد: بسیج محلات و اقشار مختلف بسیج به صورت ویژه با ما همکاری دارند و هر کدام گوشه ای از کار را گرفته اند و آینده این فعالیت ها امیدبخش می باشد.
مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در بخش پایانی بیانات خود خاطر نشان کرد: دشمن از تمام توان خود در فضای مجازی و رسانه ها بهره می برد تا مردم را نسبت به حاکمیت و نظام دلسرد نماید و بذر ناامیدی را در دل آنها آبیاری نماید، فراموش نکنیم که مهمترین سلاح در برار قلم، قلم است، دشمن سپاه و بسیج را نشانه رفته است ولی مردم باید بدانند که این دو در خدمت آنها خواهند بود در همه مشکلات تلاش می کنند که گره ای از مشکلات آنها بگشایند.

 1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها