مسئول گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با «بسیج» ؛

احیای سنت حسنه اطعام در روز عید غدیر با توزیع هزار بسته غذایی در ماهدشت

به همت گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام براساس سفارش امام صادق(ع) به سنت حسنه اطعام در روز عید غدیر در این روز در ماهدشت و روستاهای اطراف هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۴۱۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام براساس سفارش امام صادق(ع) به سنت حسنه اطعام در روز عید غدیر در این روز در ماهدشت و روستاهای اطراف هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

احیای سنت حسنه اطعام در روز عید غدیر با توزیع 11 هزار بسته غذایی در ماهدشت

محمدانجیله ای مسئول گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج البرز گفت :  در راستای وحدت آفرینی که تاکید همواره امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای در روستاهای مرزنشین وسنی نشین زابل که همواره مورد تاکیدمعظم رهبری است و از آن به عنوان تنگه احدنام برده شده ، پانصد پرس زرشک پلو بامرغ و میوه و شیرینی توزیع شد.

به گفته وی این اطعام  هزار نفری با مشارکت مردم، گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) استان البرز انجام شد و ارزش هر بسته 10 هزار تومان بود که مردم با مشارکت در تامین هزینه این بسته‌های غذایی در ثواب اطعام روز عید غدیر سهیم شدند . 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار