خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:
سرهنگ برزگر گفت: رزمایش بزرگ محمدرسول ا...(ص)2 استان قزوین فردا به مدت دوروز اجرا می شود و این رزمایش با همین منوال تا پایان شهریورماه در سراسر کشور برگزار شده و همچنین یک روز در هفته دفاع مقدس، در کل کشور به طور همزمان و هماهنگ با سایر استان ها برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۳۷۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ عباس برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه بیان‌کرد: یکی از مولفه های قدرت در همه کشورهای جهان نیروهای مسلح هستند که اقتدار این نیروها با حضور در روزهای سخت نمایان می شود.
وی گفت: از نهم شهریور ماه در سطح کشور هر روز در چند استان رزمایش بیت المقدس با رمز یا محمد رسول ا.‌. برگزار می شود.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: رزمایش بزرگ محمدرسول ا...(ص) 2استان قزوین فردا به مدت دوروز اجرا می شود و این رزمایش با همین منوال تا پایان شهریورماه در سراسر کشور برگزار شده و همچنین یک روز در هفته دفاع مقدس، در کل کشور به طور همزمان و هماهنگ با سایر استان ها برگزار می شود.
سرهنگ برزگر با اشاره به دوران هشت ساله دفاع مقدس عنوان کرد: در زمان دفاع مقدس همه کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس و امریکا با کشور ما دشمنی داشتند که نتیجه این امر نابودی صدام و عزت و سربلندی برای مردم بود.
وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جنگ نخواهیم کرد و مذاکره نیز نخواهیم داشت افزود: وجود این رزمایش جهت آمادگی، انسجام و ساماندهی نیروهای بسیجی بوده ضمن اینکه این اعتماد را داریم که دشمن به دلیل توان نظامی ایران، نمی تواند نظر جنگ به کشور ما داشته باشد.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: فردا با شروع رزمایش بزرگ محمدرسول ا..(ص) فراخوان داشته و همه برنامه های دفاعی و تهاجمی انجام خو‌اهد شد.
سرهنگ برزگر ضمن اشاره به اهداف این رزمایش خاطرنشان کرد: ارتقا آمادگی نیرو های بسیج، تقویت انسجام نیروها، تضعیف و مایوس کردن دشمنان ‌و نمایش توانمندی های نیروهای بسیجی می باشد.
وی اضافه کرد: اگر نیروهای ما وصل به مردم نباشند اقتدار نخواهند داشت و هرجا ملت با ما همراه بوده و از قوا و دولت حمایت کرده اند، سربلند میدان بوده ایم.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) یادآور شد: همزمان عده ای از گروههای جهادی ما در تخصص های مختلف در سطح کل استان و مناطق آسیب پذیر اعزام می شوند و به مدت یکماه در این مناطق برنامه های محرومیت زدایی را اجرا خواهند کرد.
سرهنگ برزگر ادامه داد: مرحله سوم رزمایش نیز یک روز خاص به طور متمرکز در سطح کشور تجمع نیروهای بسیجی را خواهیم داشت که این عدد بسیار بالایی است و این در حالی است که متاسفانه قزوین مکان مناسبی برای تجمع ندارد.
وی با اشاره به اعزام گروههای جهادی به مناطق کم بهره گفت: ۱۵۰ تا ۱۷۵ گروه در حوزه های خدمات رسانی در تمام بخش ها ظرفیت خود را به نمایش خواهند گذاشت.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) افزود: کسانی که به قانون اساسی اعتقاد دارند به نظام پایبند هستند و لذا توانمندی جمهوری اسلامی به ظهور رساندن همه اقشار مردم است و بر همین اساس نیروها در سازمان بسیج سازماندهی شده هستند.
سرهنگ برزگر عنوان کرد: گاهی دشمنان با برنامه های خاص تلاش در ایجاد ناامیدی در مردم می کنند و متاسفانه این اتفاقا به طور ناخواسته از جانب مسوولان تقویت می شود و در این وضعیت سخت مسوولان در مسیر امید بخشی به مردم، تلاش کنند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها