با هدف نمایش اقتدار و آمادگی رزم نیروهای بسیج رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ناحیه عشایر و شهرستان بویراحمد دریاسوج برگزار شد
کد خبر: ۹۰۵۲۳۷۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
با هدف حفظ و ارتقای سطح آمادگی، دفاعی گردان‌های بیت‌المقدس رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ناحیه عشایر و شهرستان بویراحمدهمزمان با سراسر کشور امروز در یاسوج برگزار شد.
سردار یدالله بوعلی صبح امروز در جمع بسیجیان رزمایش محمد رسول‌الله در یاسوج با تبریک اعیاد گذشته اظهار کرد: در چهل سال گذشته از عمر انقلاب دشمن به انحای مختلف از جمله در حوزه جنگ سخت و نیمه سخت و نرم نظام اسلامی را مورد هجمه قرار داده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز که قدرتی برای مقابله سخت با نظام جمهوری اسلامی ندارند با نیرنگ دیگری ورود پیدا کرده اند و مردم را تحت فشار قرار داده‌اند.

بوعلی تصریح کرد: امروز و در این مکان اعلام اقتدار نظام جمهوری اسلامی توسط شما بسیجیان شده که تا سرحد جان از نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

این فرمانده نظامی به حرف‌های بچه‌گانه‌ای که عده‌ای به زبان می‌آورند اشاره کرد و گفت: این حرف‌ها دشمن‌شاد کن بوده و بر اساس هیچ منطقی نیست.

وی با اشاره به این که در جایی رژیم گذشته را به رخ مردم می‌کشند افزود: در همین دوران پهلوی که برخی‌ها ادعای آن را می‌کنند چه مناطقی که از ایران جدا نشد منطقه فیروزه در ترکمنستان حق آبه هیرمند و جزیره بحرین در دوره پهلوی از ایران جدا شد.

بوعلی گفت: در جایی دیگر ادعای امکانات رژیم گذشته را می‌کنند باید از آن‌ها پرسید آیا امکانات در همه جا بود؟ آیا همه استان‌ها از این امکانات برخوردار بودند؟ وضعیت معیشت مردم را در آن دوره سؤال کنید وضعیت زیرساخت‌ها چگونه بود؟

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این‌ها به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی هستند آین‌ها مگر سفر چرچیل و روزولت و استالین به ایران یادشان نمی‌آید که شاه ایران را به حساب نیاوردند و تنها بعد از چند روز او را به حضور پذیرفتند.

بوعلی در ادامه گفت: امکانات را در انبار‌ها نگه می‌داشتند و حق استفاده از آن‌ها نداشتند و این مستشاران آمریکایی بودند که باید اجازه استفاده از آن‌ها را می‌دادند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان این که امکانات تنها باید در جهت منافع استکبار استفاده می‌شد خاطرنشان کرد: روزی که جنگ شروع شد و همه شهر‌های ما را می‌زدند امکاناتی که برای ما به جا گذاشته بودند قادر نبود که هدف دشمن در ۱۰۰ کیلومتری مرز را بزند.

بوعلی افزود: آیا آمریکا در آن دوره موشک دوربرد نداشت که به ایران بدهد؟ اما دریغ از یک موشک که بعد از چند سال که تهران مورد حمله موشکی قرار گرفت فرزندان ملت دست به کار شدند و موشک تولید کردند و بغداد را هدف قرار دادند و این گونه بود که نظام روز به روز پیشرفت کرد.

فرمانده سپاه فتح استان خاطرنشان کرد: امروز در تمام عالم قدرت خود را ثابت کند و نشان دهد که آمریکا قلدر نیست بلکه ژست قلدرمابانه می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که این چه قدرت جهانی است که در سوریه و عراق و غزه و در دره بقاع شکست می‌خورد خاطرنشان کرد: امروز اگر تحریم می‌کنند و فشار می‌آورند به دلیل این است که از پس حداقل‌ها هم برنمی‌آیند چه این که بخواهند به ایران اسلامی تعدی کنند.

بوعلی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع بسیجیان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فقط در امور اقتصادی مشکل داریم و همین موجب شده که شرط و شروط بگذارند اظهار کرد: اگر در زمینه نظامی ضعیف بودیم چه کاری انجام می‌دادند؟.

وی با تاکید بر این که ملت در صحنه است و اگر خطر را احساس کند در میدان حاضر خواهد شد تصریح کرد: در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب این ملت نشان داده که هر جا خطر را احساس کند در میدان حاضر می‌شود.

فرمانده سپاه فتح گریزی هم به حضور سپاه در صحنه و همکاری با مردم زد و گفت: سپاه با افتخار در کنار مردم است و پروژه‌های عمده ملی و فراملی را اجرا کرده و امروز سپاه هم توان فنی و هم توان علمی و میدانی بالایی دارد و اگر سپاه بدخواه دارد به واسطه همین پیشرفت‌هاست.

وی گفت: همان کشوری هستیم که ما را به تحریم بنزین تهدید کردند و امروز توان فنی سپاه موجب شده که کشور را در تولید بنزین به خودکفایی برساند.
{$sepehr_album_40819}
ارسال نظرات