دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: دولتمردان باید بدانند که با وعده‌های بیهوده و پوچ نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد و مسؤولان باید در مقابل مشکلات مردم پاسخگو باشند.
کد خبر: ۹۰۵۲۳۵۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جشن عید سعید غدیر که با حضور پرشور مردم در محل مسجد جامع سبزوار برگزار شد، با تأکید بر اینکه کشور به دلیل مشکلات اقتصادی بیشتر از گذشته نیاز به وحدت و همدلی مسؤولان دارد، گفت: دولت برای حل مشکلات کشور باید عزمی جدی داشته باشد و امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و چالش‌های مردم مشکلات اقتصادی است بنابراین نمی‌توان وجود این مشکلات را انکار کرد.

مرتضی آقاتهرانی با اشاره به استیضاح وزرا و طرح سؤال از رئیس‌جمهور در خصوص مشکلات اقتصادی کشور، افزود: تذکر، طرح سؤال و استیضاح وزرای کابینه دولت و رئیس‌جمهور حق و وظیفه مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان کرد: مردم از مسؤولان انتظار دارند که دولت برای حل چالش‌های اقتصادی عزم و برنامه‌ای جدی داشته باشند.

آقاتهرانی در ادامه تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن است بنابراین دولتمردان باید به مشکلات مردم توجه کنند.

وی با اشاره به‌ضرورت بازسازی و ترمیم کابینه دولت، گفت: وزرای جوان و کارآمد در بدنه دولت دوازدهم باید به‌کار گرفته شوند و با وزرای پیر و فرسوده فعلی دولت مشکلات مردم حل‌وفصل نمی‌شود.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: دولتمردان باید بدانند که با وعده‌های بیهوده و پوچ نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد و مسؤولان باید در مقابل مشکلات مردم پاسخگو باشند.

آقاتهرانی یادآور شد: ملت ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خواهان بقاء و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی بودند و اگر هم نقدی دارند به برخورد و سیاست‌های مسؤولان دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها