امام جمعه درگز گفت: ارائه آمار غلط و نادرست توسط دولت فریب افکاری عموم است.
کد خبر: ۹۰۵۲۳۴۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد حسین ایروانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اهمیت روز غدیرخم عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام با صراحت، پذیرش ولایت امیرالمومنین را ملاک و معیار پذیرش اعمال و رد ولایت علی (ع) را مستوجب عذاب و آتش جهنم دانستند.

امام جمعه درگز با اشاره به موضوع طرح سوال از رئیس جمهور، ابراز کرد: جای بسی امیدواری است که نتیجه ارای نمایندگان، خارج از تعلقات حزبی و منافع سیاسی بود؛ عدم رضایت نمایندگان از پاسخ رئیس جمهور، مسئولیت دولت و دستگاه‌های اجرایی را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: ارائه آمار غلط و نادرست توسط دولت فریب افکاری عموم است؛ این یک فاجعه است که آمار ارائه شده توسط مسئولین دولتی هیچ سازگاری و هم خوانی با هم ندارد.

حجت الاسلام ایروانی گفت: وجود اینگونه ضعف‌ها در دولت و عدم رای اعتماد مجلس به دو وزیر که البته ممکن است باز هم بیشتر شود، بیانگر این است که کابینه دولت دوازدهم نیاز به ترمیم دارد؛ رئیس جمهور نباید هزینه این تغییر نمایندگان را به عهده مجلس بگذارد.

امام جمعه درگز خاطر نشان کرد: افزایش صادرات و کاهش واردات، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، لزوم مهار و مدیریت نقدینگی، کنترل بانک‌ها و ارتباط خوب و روز افزون با همسایگان کشور از جمله مواردی هستند که رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات اقتصادی، به آن تاکید فرمودند.

حجت الاسلام ایروانی در پایان ضمن گلایه از برخی خودروسازان داخلی در بحث افزایش قیمت و احتکار خودرو خاطر نشان کرد: مالیات بیش از ۱۰۰ درصدی که بر خودرو‌های خارجی وارد می‌شود در جهت حمایت از صنعت خودروسازی داخل است، اما متاسفانه برخی صنعتگران داخلی از این مساله سوء استفاده کرده و قیمت‌های خود را افزایش می‌دهند؛ این را بدانید اگر دروازه واردات خودرو‌هایی با کیفیت داخلی به کشور باز شود هیچ یک از شما توان رقابت در برابر آن‌ها را ندارید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها