خبرهای داغ:
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ایی هندیجا ن از آموزش نیروهای ناوگروه رزمی سیدالشهداء (ع)نیروی دریایی سپاه و دریابانی انتظامی و ناحیه سپاه هندیجان در دوره های کارگاه گرگوربافی،جوشکاری و برقکاری ساختمانی ، بهداشت وایمنی و بکارگیری HSE در صنایع مقدماتی وسیم کشی الکتریکی ساختمانی بامعادل ۱۶۵۰۳ساعت کار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۲۲۸۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

علی قنواتی پیش از ظهر جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:مرکز آموزش فنی و حرفه ایی هندیجان در طول سال آماده برگزاری کلاس های آموزشی برای مردم و مخصوصا نیروهای مسلح هندیجان است و دراین آموزش ها ازمربیان مجرب توانمند و فنی استفاده می شود.

وی افزود :تعامل و همکاری خوبی بین مرکز آموزش فنی و حرفه ایی و نیروهای مسلح از جمله سپاه و انتظامی وجود دارد و برای آموزش نیروهای این ارگان ها نظامی آمادگی کامل وجود در تمام زمینه های فنی وجود دارد.

وی بابیان برگزاری کلاس های فنی در شهرستان هندیجان گفت:مرکز آموزش فنی و حرفه ایی هندیجان تا کنون کلاس های خوبی برای متقاضیان در زمینه های برق کاری،جوشکاری و گرگور بافی و ایمنی و دیگر کارهای فنی برگزار نموده که مورد استقبال مردم و نیروهای مسلح قرار گرفته است و اینگونه کارهای آموزشی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها