مسئول کمیته آموزش طرح شهید دکتر رهنمون در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
اسلامی گفت: با هماهنگی نیرو‌های سازندگی، کمیته امداد، مسجد و بسیج مساجد، کمیته و شورا‌هایی تشکیل شده تا مشکلات طلاق و ازدواج در کنار مشکلات بهداشتی و درمانی مردم منطقه برطرف شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۲۷۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
حجت الاسلام محمدعلی اسلامی مسئول کمیته آموزش طرح شهید دکتر رهنمون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون تأثیرات فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی طرح شهید دکتر رهنمون عنوان کرد: در این طرح دو محور در نظر گرفته شده، یکی از محور‌ها بحث خدمات رسانی در حوزه سلامت که آموزش، بهداشت، پیشگیری، مشاوره تغذیه و خانواده را شامل می‌شود و دیگری مسائل فرهنگی و اجتماعی در منطقه و کمک در جهت برطرف کردن نیاز‌های فرهنگی- اجتماعی است.

وی بیان کرد: تیم اعزامی در کنار مسائل در حوزه سلامت با افرادی که در زمینه سازندگی و بسیج مساجد مشغول به فعالیت هستند ارتباط برقرار کرده، در نتیجه از نیاز‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه آگاهی یافته و برای رفع و بهبود آن تلاش می‌کنند.

اسلامی اظهار داشت: با هماهنگی نیرو‌های سازندگی، کمیته امداد، مسجد و بسیج مساجد، کمیته و شورا‌هایی تشکیل شده تا مشکلات طلاق و ازدواج در کنار مشکلات بهداشتی و درمانی مردم منطقه برطرف شود.

وی در پایان گفت: تیم چهار نفره اعزامی شامل پزشک، پرستار، روانشناس، ماما به نحوی واسطه گر بین مردم و افرادی هستند که می‌توانند مشکلات مردم را رفع کنند.
ارسال نظرات