خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری استان قزوين به همراه دادستان و معاونین قضایی رییس کل با چهار خانواده بازنشسته دستگاه قضا ديدار و بر تكريم مقام بازنشستگان و پيشكسوتان تأكيد كرد.
کد خبر: ۹۰۵۲۲۳۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در این دیدار صمیمانه بیان داشت: دوران بازنشستگي به واقع دوران خانه نشینی و پايان كار نيست بلكه بازنشستگان سرشار از تجربه هستند كه بايد جامعه و خانواده از اين تجربيات گران بها محروم نشوند و این تجربیات سرمایه هر سازمان و دستگاهی است.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: دوران بازنشستگی و سالمندی سال های رشد و کمال است و زمانی برای آزادی و استقلال از مسئولیت های محدودکننده است؛ هر طور که دوست دارید بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی، برنامه ریزی کنید. در نیمه راه زندگی هستید؛ با دنیایی از تجربه، دانش و مهارت به نیمه پر لیوان نگاه کنید، اکنون فرصت دارید تا برای خودتان زندگی کنید.
رییس کل دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: بازنشستگان سرمایه های انسانی و سرشار از تجربه و تبحر هستند که احترام به آنان احترام به یک عمر زحمات خالصانه وخاضعانه آنان به مردم وبهترین سالهایی است که در سنگر خدمت به مردم طی شده است.
وی افزود: دیدار با همکاران سابق و با خبر بودن از احوال آنها وظیفه ای دینی و اعتقادی و مورد تأکید دین مبین اسلام و یکی از وظایف هر دستگاهی به شمار می رود که باید از دوستان و همکاران گذشته سرکشی نمود و به یاد آنان بود و در مواقع سختی های احتمالی در کنارشان قرار داشت.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پایان تصریح کرد: بازنشستگان دستگاه قضایی نباید دور از اداره و سیستم کاری سابق خود قرار گیرند و باید از تجربیات فراوان و ارزشمند سنوات خدمتی آنها که می تواند راهگشای مسائل و مشکلات امروز بوده استفاده شود و ارائه آن تجارب به اتاق فکر های فرهنگی و اجتماعی، در تدوین و اجرای برنامه های دستگاه قضایی مساعد و کمک کار مسئولین باشد واز توانمندی های قضائی و مشاوره ای آنان در ارائه خدمات بهتر به مردم و ارتقاء عملکرد دادگستری بهره مند شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها