خبرهای داغ:
حجت الاسلام قابل عنوان کرد: امروز مردم در شرایط اقتصادی و معیشتی بسیار سختی قرار دارند و مسوولان باید مساعدت لازم در زمینه رفع این مشکلات را داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۵۲۲۲۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی قابل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: امروز مردم در شرایط اقتصادی و معیشتی بسیار سختی قرار دارند و مسوولان باید مساعدت لازم در زمینه رفع این مشکلات را داشته باشند.

وی گفت: با توجه به کشف انبارهای احتکار، وضعیت زندگی مردم بسیار تاسف‌بار بوده و آنها در فشار و سختی زندگی می‌کنند در حالی که رفع مشکلات معیشتی مردم باید در سرلوحه امور و برنامه های دولت قرار داشته و نظارت دقیقتری در این حوزه وجود داشته باشد.

امام جمعه موقت قزوین ضمن اشاره به قانع کننده نبودن پاسخ رئیس جمهور به سوالات نمایندگان اظهار کرد: این جلسه می تواند گام موثری در بیان مشکلات و رفع آنها باشد و آنچه اهمیت دارد مردم سالاری بود که در این جلسه وجود داشت.

حجت الاسلام قابل عنوان کرد: اعتراضات و فشارهای موجود از سوی مردم موجب شد که مجلس برنامه طرح سوال از رئیس‌جمهور را ترتیب دهد. این امر در حالی بوده که باید گفت «آقای رئیس جمهور میان مردم بیایید شاید از این کرختی و خواب آلودگی خارج شوید» و ببینید مردم در چه شرایط سختی زندگی خود را سر میکنند.

وی افرود: دشمنان با توطئه‌های داخلی و خارجی در پی ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند و در این مسیر مردم و مسوولان باید هوشیارانه عمل کنند همچنان که مردم ولایتمدار همیشه در حمایت از انقلاب و ولایت سربلند میدان ها بوده اند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: دشمنان از پیش از پیروزی انقلاب تاکنون در پی تفرقه افکنی در بین ملت ایران بودند اما همچنان که اشاره شد مردم همیشه با بصیرت در پی اعتلای نظام بوده و از مقام ولایت حمایت کرده اند و همین امر موجب شده تا دشمنان هرگز نتوانند به هدف خود دست یابند.

قابل خاطرنشان کرد: با توجه به این که در هفته دولت قرار داریم، مسوولان باید در این هفته بیش از قبل گوش شنوای مردم بوده و در صدد رفع مشکلات آنها انچه را که در توان خود دارند دریغ نکنند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها