دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: فضای مجازی فضایی نا کارآمد است که به دنبال رواج فساد در سطح جامعه می باشد.
کد خبر: ۹۰۵۲۲۱۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلو چستان در جلسه شورای معاونین ستاد که در سالن جلسات سازمان بازرسی استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان گفت: در  ماه ذالحجه و ایام خوب  عید غدیر خم ، عید ولایت هستیم که این عید را تبریک عرض میکنم.

وی افزود: سعی بر آن است که هر ماه یک بار جلسه شورای معاونین را در راستای اجرای بیشتر و بهتر برنامه های معروف در سطح استان برگزار کنیم.

اکبری با اشاره به این مطلب که هر معاونت یک نماینده مشخصی داشته باشد تا در صورت عدم حضور معاونین برای شرکت در جلسات حضور یابند ادامه داد: هفته امر به معروف و نهی از منکر همزمان با دهه اول محرم برگزار می شود .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان بیان کرد: برنامه های ستاد در سال جاری برنامه های ابلاغی است که  به ستادهای شهرستانی ارسال شده و باید متناسب با شرایط استان بومی سازی شود.

این مسئول ادامه داد: برگزاری تجمع اصناف و بازاریان، تجمع بانوان عاشورائیان، همایش بازاریان در زمینه امر به معروف را از مهم ترین برنامه های تاثیرگذار و قابل اجرا در ستاد بر شمرد.

وی نشست با دبیران  و روسای ستادهای امر به دمعروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه های قابل اجرا در سطح استان بر شمرد.

اکبری بیان کرد: اجرا ی برنامه های سال جاری با توجه به شرایط کشوری و بر اساس رسالت ماست که شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که بر فضاهای مجازی غلبه کنیم.

این مسئول از فصای مجازی به عنوان فضای نا کارآمدی که فساد را رواج میدهدنام برد و افزود: تعهد ما نسبت به مردم و انقلاب احیای معروفات و نهی از منکرات است چرا که زیر بنایی ترین کار فرهنگی امر به معروف است  و امر به معروف یعنی پرداختن به تمام خوبیها ست.
ارسال نظرات