دبير ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: نخستين گام و مهم‌ترين هدف تشكيل دفاتر نمايندگی آستان قدس در همه استان‌ها، گسترش و ارتقای فرهنگ رضوی در كشور و معرفی سيره امام رئوف به آحاد مردم است.
کد خبر: ۹۰۵۲۲۰۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دبير ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: نخستين گام و مهم‌ترين هدف تشكيل دفاتر نمايندگی آستان قدس در همه استان‌ها، گسترش و ارتقای فرهنگ رضوی در كشور و معرفی سيره امام رئوف به آحاد مردم است.

سیدوحید موسویان در همایش خادم‌یاران ستادی و رابطین کانون‌های محلی و موضوعی نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران اظهار کرد: دلیل اصلی اتصال همه ما به این آستان مقدس، عشق و ارادت به ساحت قدسی حضرت ثامن‌الحجج(ع) و خدمت به مردم زیر پرچم آن حضرت است.

وی افزود: اگر این هدف‌گذاری را برای خود ترسیم کردیم و در همین محور حرکت کنیم، یقین بدانید که همه مشکلات حل خواهد شد.

دبیر ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی بیان کرد: در درجه نخست همه خادم‌یاران در سراسر کشور باید بکوشند تا معرفت به امام را در درون خود افزایش دهند که اگر این‌گونه شد، کارها راحت‌تر پیش خواهد رفت.

موسویان با اشاره به انواع خدمات دفاتر نمایندگی در استان‌ها تصریح کرد: خیلی از تشکیلات دولتی و غیردولتی در کشور نیز همین جنس خدمات را به مردم ارائه می‌دهند اما مهم‌ترین تفاوت آستان قدس این است که حال و هوای امام رضایی در همه گام‌های ما حس می‌شود و این برای مردم و خود ما بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در گام نخست باید تلاش کنیم تا نسبت به سیره اما رضا(ع) معرفت بیشتری پیدا کنیم و این معرفت را نیز میان مردم گسترش دهیم بر همین اساس کارهای فرهنگی را سرلوحه اقدامات خود داشته باشید.

 دبیر ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی به اعتقاد عمیق مردم ایران اسلامی به آستان مقدس امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: با بهره‌گیری درست از این ظرفیت عظیم معنوی و اعتقادی اتفاقات مهم و بزرگی رقم خواهد خورد که استفاده بهینه از آن وظیفه و هنر من و شما به‌عنوان خادمان حضرت است.

نماینده آستان قدس رضوی در مازندران نیز در این همایش گفت: ایجاد دفاتر نمایندگی آستان قدس در سراسر کشور موجب پهن شدن سفره کرامات رضوی در مقیاس بسیار بزرگ‌تر شد.

محمداسماعیل امام‌زاده افزود: حال که این سفره گسترش یافته، انتظارات مردم نیز بالا رفته و این نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت شبانه‌روزی خادمان آن حضرت در استان‌هاست.

وی در پایان گفت: تاکنون نیز با عنایت امام رضا(ع) کارهای مهمی در استان‌ها به‌ویژه در مازندران انجام شده و هرچه جلوتر می‌رویم بر حجم این فعالیت‌ها افزوده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها