فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: واقعه غدیر تنها متعلق به مذهب تشیع نبوده و یک رخداد مهم در کل جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۳۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین بازسازی خطبه‌خوانی غدیر به ‌صورت نمادین توسط سپاه ناحیه فارسان و با همکاری هیئت‌های مذهبی و هنرمندان و گروه‌های هنری در این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان با گرامیداشت هفته ولایت و امامت و تبریک عید امامت و ولایت، عید غدیر خم را از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان جهان دانست و بر لزوم برپایی مراسم جشن این روز بزرگ تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، افزود: با برنامه‌ریزی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های مرتبط توانستیم مراسم باشکوهی در شأن این روز گرامی برگزار نماییم.

حمید یزدانی در ادامه اظهار داشت: اشاعه فرهنگ غدیرخُم و شناساندن زوایای مختلف این واقعه مهم تاریخ اسلام به‌عنوان سرمایه نرم و معنوی نظام است.

وی تصریح کرد: واقعه غدیر تنها متعلق به مذهب تشیع نبوده و یک رخداد مهم در کل جامعه اسلامی است که انتقال و تبیین مفاهیم دینی، همگی آثار بزرگی در پی دارد.

یزدانی، با اشاره به اینکه تبیین این واقعه و نقش آن در پیشبرد و توسعه اسلام برای نسل جوان از اهداف برگزاری این واقعه است گفت: هدف اصلی از اجرای این برنامه توجه بیشتر به جایگاه ولایت و امامت است.

ارسال نظرات