خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با گلایه از انتشار شایعه مالکیتش در کارخانه بهمن دره و ابزار نقلیه آن گفت: برای من با ارزش‌تر از سهم خواهی‌های اقتصادی ایجاد اشتغال برای یک فرد بیکار از خانواده‌ای محروم است که بتواند با دریافت حقوق اموراتش را بگذراند.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۲۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

با ارزش‌تر از سهم خواهی‌های اقتصادی ایجاد اشتغال برای یک فرد بیکار استاکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: از دستگاه‌های امنیتی و قضایی درخواست کرده‌ام هرگونه اقدام اقتصادی من در هر نقطه از ایران را کشف کردند به مردم اعلام کنند.

وی با گلایه از انتشار شایعه مالکیتش در کارخانه بهمن دره و ابزار نقلیه آن در سطح شهر عنوان کرد: برای من با ارزش‌تر از سهم خواهی‌های اقتصادی ایجاد اشتغال برای یک فرد بیکار از خانواده‌ای محروم است که بتواند با دریافت حقوق اموراتش را بگذراند.

وی در رابطه با تغییر روسای ادارات در اسدآباد نیز گفت: وظیفه نظارت و پایش مسئولین شهر به عهده فرماندار شهرستان است و اگر در این زمینه کمکی از من خواسته شود نیز دریغ نخواهم کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: منطق من در این زمینه این است تا هدایت مسیر اجرایی شهرستان در دستان فرماندار باشد.

وی افزود: از عملکرد اداراتی همچون جهادکشاورزی، فنی و حرفه ای، تأمین اجتماعی و آب و فاضلاب رضایتمند هستیم.

رنجبرزاده ابراز داشت: به‌علت تعدد امورات کاری در تهران موفق به حضور در پروژه‌های هفته دولت در اسدآباد نشدم اما از طریق رسانه‌ها و مسئولان شهرستان در جریان جزئیات پروژه ها قرار می‌گرفتم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات