با حضور فرمانده سپاه شهدای استان از خانواده معظم شهیدان فرج الله بیطالی و ذبیح الله صادقی در چالدران تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۲۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، فرمانده سپاه شهدای استان در مراسم تجلیل از این خانواده های معظم شهدا که با حضور در منزل این شهدای بزرگوار انجام گرفته بود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب ، ۸ سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، امنیت جامعه امروزی را در سایه خون پاک شهدا دانست.

وی گفت: شهدا کسانی بودند که از جان خود گذشتند تا ما به آرامش حقیقی دست یابیم امروزه شایسته است قدر دان خون پاک شهدا باشیم و راه پر نورشان را با تمام توان ادامه دهیم.

سردار شهسواری از شهدا به عنوان مایه افتخار مکتب الهی یاد کرد و افزود: هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک وطن بود که در این راه با تقدیم جان خودشان برای کشور افتخار آفرینی کردند.

فرمانده سپاه چالدران نیز بر لزوم حفظ راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و ادامه داد : امروزه به دلیل شرایط خاص کشور و وجود انواع توطئه ها از سوی دشمنان اسلام در جهت مقابله با اینگونه تهدیدات و توطئه ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاری بسیار ضروری است.

همچنین سرهنگ پاسدار غفاری فرمانده سپاه چالدران نیزاز خانواده های معظم شهدا به عنوان سرمایه های اصلی این نظام یاد کرد و گفت: این عزیزان با تقدیم فرزندان و عضوی از اعضای خانواده های خودشان نقش موثری در پیروزی این نظام داشتند که ما باید قدر دان چنین خانواده هایی باشیم .

انتهای پیام

ارسال نظرات