خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

کارگزاران نظام اسلامی باید پاک‌دست باشند

امام جمعه ارومیه گفت: کارگزاران نظام اسلامی باید پاک‌دست باشند.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۲۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماز جمعه ۹ شهریور ارومیه به امامت حجت الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه برگزار شد.

امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه گفت: از منظر امیرالمومنین(ع) همواره عدالت مورد توجه ویژه بود و مسئولان نظام اسلامی هم باید عدالت را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

قریشی اظهار کرد: کارگزاران نظام اسلامی باید پاک‌دست باشند و اگر مسئولی از پاکدامنی دور باشد نمی تواند به مردم و جامعه خدمت کند، البته مردم هم قدردان مسئولان خدمتگذار و پاک‌دامن هستند.

امام جمعه ارومیه در ادامه خطبه‌های نماز جمعه، افزود: مسئولان بانکی توجه کنند که در کارهای خود تاکیدات دین اسلام را مدنظر قرار داده و به تذکرات مقام معظم رهبری عمل کنند زیرا باید در محضر الهی پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: ربا در دین اسلام به هیچ وجه قابل قبول نبوده و خشم خداوند را در پی دارد و در این رابطه برای جلوگیری از ربا، بانکداری اسلامی در کشور راه اندازی شد.

قریشی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند بانک‌ها باید چرخه اقتصاد را حرکت دهند نه اینکه بنگاه‌داری کرده یا به مردم فشار آورند.

انتهای پیام

ارسال نظرات