نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: پیام مهم جلسه سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی، وحدت و دعوت سیاسیون برای اتحاد و همدلی در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم است.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۱۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، امام‌جمعه ایلام، ظهر امروز ، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، اظهار کرد: نارضایتی نسبت به عملکرد اقتصادی دولت بسیار بالا است

وی، بابیان اینکه جلسه سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی نماد اخلاق به‌دوراز برخوردهای سیاسی و جناحی بود، تصریح کرد: نمایندگان مجلس در نحوه سؤال پرسیدن متانت و حسن اخلاق را در بیان واقعیت‌های کشور به خرج دادند.

امام‌جمعه ایلام، یادآور شد: نمایندگان در خانه ملت به‌دوراز حواشی فقط سؤالات را مطرح کردند و رئیس‌جمهور هم تا حدودی و بدون خشونت در بیان در درون چارچوب سؤالات مجلسی‌ها سخن گفت و از اظهارات خارج موضوع خودداری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی، گفت: پیام سؤالات نمایندگان مجلس و پاسخ رئیس‌جمهور این نتیجه را داد که در اوضاع وخیم اقتصادی دیگر فرصتی برای بحث‌های چالشی جناحی و سیاسی نیست و درک و فهم مشترک ایجادشده است و نارضایتی مردم جایی برای دعواهای سیاسی باقی نگذاشته است.

خطیب نماز جمعه ایلام، ابراز کرد: پیام دیگر مراسم سؤال از رئیس‌جمهور وحدت و دعوت سیاسیون برای اتحاد و همدلی در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم هم مزید بر علت شد تا این پیام به جامعه منتقل شود که زمان دعواهای سیاسی به پایان رسیده است.

وی، بابیان اینکه عامل اصلی بروز مشکلات مدیریت ناکارآمد و سیاست‌های غلط بوده نه تحریم دشمنان، افزود: قانع نشدن نمایندگان مجلس از پاسخ رئیس‌جمهور دلیل بر این واقعیت است که تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید در کنترل قیمت ارز و سکه و غارت منابع ارزی کشور و گرانی‌های سرسام‌آور مسکن و خودرو نه‌تنها موفق عمل‌نکرده بلکه خود سبب بسیاری از مشکلات و معضلات شد.

امام‌جمعه ایلام، در ادامه با اشاره به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگوی ساده زیستی، تعهد، ولایتمداری برای مدیران و دولتمردان هستند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب لایحه کلیات منطقه آزاد تجاری مهران، خاطرنشان کرد: تلاش نمایندگان مجلس و استاندار ایلام در تصویب منطقه آزاد تجاری مهران قابل‌تحسین است.

امام‌جمعه ایلام، خاطرنشان کرد: تلاش نمایندگان مجلس و استاندار ایلام در تصویب منطقه آزاد تجاری مهران قابل‌تحسین است، این موفقیت را به مردم تبریک گفته و امیدوارم تحقق این مهم گامی در راستای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان باشد.

 

ارسال نظرات