فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران از تفکر شیعی مردم هراس دارند گفت : دشمن نمی‌خواهد جوان ایرانی با تفکر شیعی و شهادت‌طلبی آشنا شود و از این تفکر نگران و هراسان است.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۱۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم یادوراه شهدای روستای کش و کشرود شهرستان طالقان که با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد ، اظهار‌ داشت: یادواره‌‌های شهدا اثر مثبتی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد و خوشبختانه مردم در برگزاری این مراسم معنوی همکاری خوبی دارند.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران از تفکر شیعی مردم هراس دارند

وی گفت : در عملیات والفجر ۸ معجزه هایی اتفاق افتاد و تمام دشمنان و دنیا از این عملیات حیرت زده بودند .

سردار مولایی افزود : آمریکا و رژیم صهونیستی فهمید قدرت ایران در چیست ،  قدرت ایران در ایمان به خدا، اهل بیت و ولایت پذیری اوست .

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد : دشمن درباره موشک ها ،قدرت نظامی ایران کنفرانس و جلسه نمی گذاشت آنها درباره شعیه شناسی کنفرانس می‌گذاشتند پس دشمن از شیعه هراس دارد و اسم این کنفراس را کالبد شکافی تفکر سیاسی شیعه گذاشتند .

وی با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران از تفکر شیعی مردم هراس دارند گفت : دشمن نمی‌خواهد جوان ایرانی با تفکر شیعی و شهادت‌طلبی آشنا شود و از این تفکر نگران و هراسان است.

سردار مولایی افزود : دشمن میداند ایران یک قدرتی دارد که آن ولایت فقیه است ،  ایرانی ها گوششان به دهان رهبرشان است و حاضرند جانشان را هم فدای ولایت فقیه کنند .

 یادوراه شهدای روستای کش و کشرود شهرستان طالقان با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله مدیحه سرایی و مداحی مداح اهل بیت‌(ع) در سالروز عید غدیر خم و سخنرانی سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها