خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی تلاش مردان بزرگ به قدرت کنونی رسیده است.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۷۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

 

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: بسیج به عنوان حماسه آفرین، در برابر نظام سلطه ایستاده است و بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی بوده و توانسته تاثیر بسیار زیادی در راستای توسعه کشور بگذارد.

وی با اشاره به اینکه گروهک تکفیری داعش زائیده نظام سلطه بود، اظهار داشت: امروز شکست این گروهک تکفیری هیمنه و اقتدار آمریکا را زیر سوال برد و به برکت همین بسیج و اقتدار جبهه مقاومت، نظام سلطه نمی تواند قدرت خود را بازسازی کند.

وی با اشاره به اینکه دنیا بداند زمان خیانت و بزن در رو تمام شده است، بیان کرد: اگر کسی جرات کند به این خاک ضربه بزند، سیلی سختی را از فرزندان دلیر این سرزمین خواهد خورد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: دنیا بداند هیچ مانعی نمی‌تواند سد اقتدار و شکوفایی ملت ایران باشد و هیچ اراده ای نمی‌تواند در مقابل آن بایستد زیرا انقلاب اسلامی به وسیله عنایات الهی و تلاش مردان بزرگ به این مرحله از قدرت رسیده است.

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی، ادامه داد: شکست داعش باعث شد تا هیمنه آمریکا بشکند و به همین دلیل در روزهای اخیر شاهد برخی تحرکات ضدایرانی و ضداسلامی توسط آمریکایی‌ها هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ضمن تاکید بر لزوم بیداری و بصیرت مردم در برابر تحرکات دشمن، گفت: هر تحرکی از سوی دشمن توسط بسیجیان و رزمندگان پاسخ داده می‌شود ولی در عرصه‌های نرم باید بصیرت و هشیاری مردم از اقشار مختلف بیش از پیش مورد توجه باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات