خبرهای داغ:
رزمایش گردانهای پیاده ، تکاور ،پشتیبانی رزم و گردانهای امام حسین (علیه السلام ) در منطقه عمومی لوشان به مدت سه روز برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۵۲۰۷۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین رزمایش گردان های پیاده ، تکاور ،پشتیبانی رزم و گردانهای امام حسین (ع) به مدت سه روز به منظور حفظ آمادگی و تمرینات تاکتیکی در منطفه عمومی لوشان برگزار شد .
هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) در جمع رزمندگان در منطقه رزمایش بیان داشت : با حضور خود در این رزمایشها سطح آمادگی نیروها را حفظ می کنیم و هر کجا که به حضور ما نیاز باشد با آمادگی کامل در آنجا حاضر می شویم .
فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) که بسیجیان گردان های امام حسین (ع) نیز حضور داشتند تصریح کرد : امروز سپاه پاسداران با وجود بسیج قدرت پیدا کرده است و سپاه بدون بسیج معنی ندارد .
وی افزود : دشمنان انقلاب اسلامی ودر راس آن آمریکا در جنگ سخت و نرم شکست خورده است لذا به دنبال تحریم اقتصادی جهت به زانو درآوردن نظام اسلامی و نا امید کردن مردم از انقلاب اسلامی است اما بداند در این جنگ نیز به حول قوه الهی شکست می خورد .
هاشم آذربایجانی افزود : همه ما چه دولت و چه مردم باید هوشیار باشیم و به رهنمودهای رهبری گوش فرا دهیم ، امروز با تکیه بر توان داخلی و اتحاد قوای سه گانه و هوشیاری مردم توطئه های دشمنان انقلاب خنثی می شود .

فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) ادامه داد : این انقلاب با فداکاری و جانفشانی تعداد کثیری از مردم در این جایگاه بزرگ قرار گرفته است و دشمن از این جایگاه انقلاب اسلامی می ترسد و به دنبال ضربه زدن به آن است لذا ما مدیون خون شهدا هستیم و تمام توان خود را در این راه می گذاریم .
وی در پایان گفت : همیشه ارتباط خود را با خداوند حفظ کنید، این ارتباط شما را ازگناهان و لغزشها حفظ می کند .
8001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها