خبرهای داغ:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه حوزه مقاومت بسیج ثارالله آبیک:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج ثارالله آبیک: رحمت خداوند در روز غدیر بیشتر از هر روز دیگر است و این گویای عظمت امیرالمومنین است
کد خبر: ۹۰۵۲۰۷۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام قجری رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه ثارالله به مناسبت فرخنده ایام غدیر در جمع بسیجیان شهرستان آبیک بیان کرد: در بزرگی غدیر از منظر امام رضا(ع) این چنین امده در غدیر دوبرابر ماه مبارک رمضان و شب عید فطر خداوند جهنمیان را میبخشد و اگر مردم قدر غدیر را میدانستند ملائکه روزی ده بار با مردم مصافحه میکردند.
وی افزود: جورجی جرداق این دانشمند مسیحی میگوید همه ی کمالات عالم را علی به عالم آموخت و در اول کتابش نوشت ای کاش روزگار در هر عصری تمام نیرویش را جمع میکرد و یک علی به ما میداد وی درمورد هشت جلد کتابی که درمورد امام علی(ع) نوشت گفت تمام خوبی های عالم مدیون علی است.
قجری خاطر نشان کرد: آیت الله جوادی آملی فرمودند من به استادم علامه طباطبایی گفتم ایا میشود درمقابل غیر خداوند سجده کرد انطور که ابن ابالحدید درمورد نهج البلاغه امام علی (ع) گفت؟علامه طباطبایی گفت بله نمیشود اما کلام علی (ع) هم خود کلام خداست.
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه حوزه ثارالله در عظمت مولی الموحدین افزود: حضرت علی (ع) فرمود من هنوز در زندگی ام نان گندم نخوردم، فرمود من هنوزم نمیدانم عسل چه مزه ای است فقط شنیده ام که مردم میگویند شیرین است.
وی در فضایل امیرالمومنین افزود: فردی به علی(ع) گفت میشود منم غذای شما را بخورم؟فرد هرچه کرد نتوانست نان را بخورد به حضرت گفت این چه نانی است درحالی که شما اینگونه این را در آغوش گرفته اید حضرت فرمودند میترسم دخترانم دلشان برایم بسوزد و نانم را چرب کنند و در سفره ام نان چربی باشد در حالی که کسی در حکومتم گرسنه باشد.
قجری در ادامه خاطر نشان کرد : رهبر انقلاب اسلامی نیز در این راه پیرو و مقتدای امیرالمومنین هستند که آیت الله حسن زاده آملی فرمودند روزی داشتم در خیابان قم راه میرفنم در چهارراه بیمارستان قم دیدم آقای مصطفی خامنه ای آمد وسلام کرد گفتم شما پسر رهبر اینجا چه میکنی؟گفتن اینجا منتظر تاکسی هستم!
6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها