خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: به لطف باری تعالی و رشادت همه نیروهای نظامی و انتظامی و پای کار بودن مردم هیچگونه مشکل امنیتی در استان نداریم و امنیت پایدار در مرزها برقرار است.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۱۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در آیین بدرقه کاروان راهیان نور ماکو امنیت حاکم بر کشور را مدیون خون شهدا دانست و تصریح کرد: آسایش و آرامش حاکم بر کشور در سایه جانفشانی های شهدای بسیجی جان بر کف حاصل شده است.

وی افزود: بی شک از سال های اول پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران تا به امروز به اندازه ای قدرتمند شده ایم که دشمن تاب تحمل این اراده را ندارد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی تاکید کرد: به غیر از مولفه‌های قدرت نظامی، جمهوری اسلامی ایران حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و این در سایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی در خصوص آخرین وضعیت مرزهای منطقه گفت: با لطف باری تعالی و رشادت همه نیروهای نظامی و انتظامی و پای کار بودن مردم هیچگونه مشکل امنیتی در استان نداریم و امنیت پایدار در مرزها برقرار است.

سردار شهسواری گفت: نیروهای ضد انقلاب در صدد ضربه زدن به آسایش و آرامش مردم هستند که در سایه اقتدار سپاه و بسیج همواره نقشه هایشان ابتر می ماند.

وی همچنین جنگ هشت سال دفاع مقدس را جنگ نابرابر عنوان کرد و افزود: مناطقی که در هشت سال دفاع مقدس در شهرستان ماکو مورد تسخیر نیروهای ضد انقلاب بودند امروز با صلابت و اقتدار در آزادی کامل در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران شاهد گذر عمر بشریت هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات