با برگزاری اختتامیه بیست ویکمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها
صداوسیمای مرکز زنجان با درخشش در بیست ویکمین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما که در بام ایران «چهار ومحال بختیاری » برگزار شد، توانست علاوه بر کسب 17 عنوان برتر و شایسته تقدیر در بخش های مختلف، برای اولین بار در سیما موفق به دریافت تندیس اختتامیه جشنواره شد .
کد خبر: ۹۰۵۱۹۹۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ دراین جشنواره معاونت سیما توانست 4 عنوان برتر و 5 عنوان شایسته تقدیر را از آن خود نماید .
یکی از مهمترین موفقیتهای سیما در این جشنواره که برای اولین بار در تاریخ مرکز محقق شد کسب تندیس بهترین برنامه نوجوان بین مراکز استانها با برنامه « حس خوب » بود .
جایزه برترین تهیه کننده جشنواره نیز به مهدی عباسی تهیه کننده برنامه «حس خوب» اهدا شد و مهدی آقامحمدی نیز جایزه بهترین گرافیست را برای برنامه حس خوب به خود اختصاص داد .
جایزه برترین نویسنده نیز برای برنامه «حس خوب» به سیما ثبوتی از تعلق گرفت. ضمن اینکه برنامه حس خوب در تیتراژ و اجرا هم شایسته تقدیر شناخته شد.
محمد تقی سپهری برای نورپردازی و تصویربرداری و دل آرا جعفری هم برای مجری گری برنامه حس خوب شایسته تقدیر شناخته شدند.
اما موفقیتهای سیما در این جشنواره به اینجا ختم نشده و لیلا میرزایی تدوین گر برنامه روستا «بیزم ائلر » نیز جایزه بهترین تدوینگر را کسب کرده و بهمن رحمانی هم برای کارگردانی این برنامه شایسته تقدیر شناخته شد.
همچنین عنوان شایسته تقدیر کارگردانی فیلم داستانی «تپه های پشیده از برف» به آقای مهدی مهرنیا تعلق گرفت.
معاونت صدا نیز از این جشنواره بی نصیب نبوده و جایزه برترین صدابردار برای برنامه سلام زنجان به خانم مهناز عالمی تعلق گرفت .
الهام نجفی برای تهیه کنندگی برنامه سلام زنجان و همچنین زینب مقدم هم برای تهیه کنندگی برنامه آخشاملار نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.
در معاون خبر مرکز ، سیده فریده تقی زاده بهترین گوینده خبر رادیو شناخته شد و دیپلم افتخار بهترین گزارش در بخش جنبی – اقتصاد مقاومتی با عنوان« لاستیک های فرسوده » به خانم مریم محمدی اهدا شد. خانم ماهرخ صمدی هم برای گزارش «دهه ایها» در بخش گزارش های مردم محور شایسته تقدیر شناخته شد .
در بخش موسیقی هم التفات داودبیگی برای موسیقی «کالای ایرانی» با محوریت عنوان سال رتبه نخست راکسب کرد.
معاونت فضای مجازی نیز در این جشنواره با اثرکاریکاتور مرضیه تاجی زاده گان با موضوع «همت منهای نفت» در بخش عنوان سال حائز رتبه برترشد. همچنین آثار این معاونت دربخش «موشن گرافیک، کاریکاتور، دابسمش - دوبله » شایسته تقدیر شناخته شد.
گفتنی است این جشنواره روز دوشنبه 5 شهریور به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات