خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ماکو گفت: تقویت اتحاد بین مذاهب ضروری است.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۹۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حاج قاسم اسمعیل زاده امام جمعه موقت ماکو ظهر امروز ۸ شهریورماه در مراسم عید غدیر خم که در مسجد جامع شهرستان ماکو ترتیب یافت، بیان کرد: جریان غدیر  به معنای انتخاب فردی شایسته و اعلم بر مسئولیت هدایت جامعه می باشد.

وی با تاکید براینکه تمامی مذاهب و برادران ایمانی حامل مرام و عصمت علی (ع) هستند، افزود: این توطئه ایادی استکبار است که دَم از جدایی مذاهب می زنند و از علی (ع) به عنوان ابزار استفاده می کنند.

امام جمعه موقت ماکو با اشاره به اینکه غدیرخم می تواند بهترین فرصت برای تقویت بنیه اسلام باشد، خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی حول محور اسلام و اصول ارزش های اسلامی باید در جامعه ایران اسلامی تقویت یابد تا به الگویی بارز برای سایر ملل تبدیل شود.

وی هدف و نقش صهیونیسم را تیشه زدن به ریشه اسلام عنوان کرد و ادامه داد: یکی از عوامل بازدارنده آن تقویت وحدت و ارکان ادیان و مذاهب است.

حجت الاسلام والمسلمین اسمعیل زاده آمریکا را ریشه فساد در دنیا یاد کرد و گفت: یهود در بحث مخالفت با اسلام پیشنه کهن داشته و نقش آمریکا در رسیدن به نقشه های شوم خود نیز بسیار پررنگ است.

وی آگاهی در امورات و جلوگیری از سوژه دادن به دست دشمن را جز اصول خودنگهداری و بازدارنده از تخریب دین اسلام یاد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات