خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه فاطمه الزهرا(س) بهار به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ مسلمین، عید امامت و ولایت،عید غدیر خم مراسم جشنی با حضور جوانه‌های صالحین پایگاه کوثر در روستای حسین آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۹۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

برگزاری جشن عید غدیر به‌همت پایگاه کوثر در روستای حسین‌آباد عاشوریطاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ مسلمین، عید امامت و ولایت،عید غدیر خم مراسم جشنی با حضور جوانه‌های صالحین پایگاه کوثر در روستای حسین آباد عاشوری برگزار شد.

وی افزود: جشن غدیر همراه با برنامه‌های متنوع و شاد و اهدای جایزه به حافظان خردسال قرآنی و سادات صورت گرفت.

مسئول پایگاه کوثر حوزه فاطمه الزهرا(س) بهار ابراز داشت: همچنین به مناسبت عید غدیر برنامه پیاده‌روی را در برنامه داشتیم که خواهران بسیجی پایگاه کوثر در قالب کاروان پیاده‌روی رهروان ولایت با شعار «با ولایت تا شهادت» مسیر حسینیه قمربنی هاشم(ع) تا امامزاده سبزپوش را پیاده‌روی و کوهپیمایی کردند.

وی ادامه داد: در مکان امامزاده نیز یکی از سرگروهان حلقه صالحین در رابطه با غدیر و اهمیت آن و مقام ولایت به بیان مطالبی پرداخت؛ همچنین به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

رضایی در ادامه با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های این پایگاه برگزاری اردوی جهادی بود، عنوان کرد: این اردوی دو روزه با حضور فعال خواهران بسیجی پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری همزمان با هفته دولت اجرا شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اردوی تفریحی ابراز داشت: این اردوی یک روزه نیز با حضور اعضای حلقه صالحین شهید «رسولی» پایگاه کوثر حسین آباد عاشوری، در پارک مردم همدان با هدف غنی سازی اوقات فراغت و برنامه تفریحی حلقات صالحین برگزار شد.

مسئول پایگاه کوثر حوزه فاطمه الزهرا(س) بهار با اشاره به برگزاری جلسه حلقه صالحین با موضوع حجاب وعفاف در این فضای سبز به صورت پرسش و پاسخ عنوان کرد: در این جلسه به فلسفه و اهمیت حجاب در قرآن و سیره اهل بیت(ع) اشاره شد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات