41 پروژه بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از افتتاح 41 پروژه بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۸۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ذبیح الله غریب اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، 41 پروژه در بخش‌های آب، خاک و امور فنی و مهندسی، تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، شیلات و امور ابزیان، صنایع و تعاون روستایی در استان افتتاح شد.

دکتر غریب ،اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان 537 میلیارد و 344 میلیون ریال بوده که 276 میلیارد و 219 میلیون ریال از اعتبارات دولتی هزینه شده است که 26 پروژه‌ مربوط به بخش آب، خاک و امور فنی و مهندسی است.

وی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها دو هزار و 215 خانوار، 66 روستای استان بهره‌مند خواهند شد، همچنین زمینه اشتغال یک هزار و 593 نفر فراهم شده است.

دکترغریب توسعه باغات دیم در شهرستان فارسان، تولید عرقیات گیاهی در شهرستان سامان، فراوری و بسته‌بندی ماهی و تولید ترشیجات و شوریجات در شهرکرد، مزرعه پرورش ماهی در لردگان، پرورش بوقلمون در کیار، زنجیره تولید شیر خام در شهرکرد، ابیاری تحت فشار در شهرکرد، بروجن و فارسان و تامین آب در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل را از پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته برشمرد.

وی با اشاره به اینکه 26 پروژه‌ مربوط به بخش آب، خاک و امور فنی و مهندسی است، خاطرنشان کرد: افتتاح طرح چهار موران آلیکوه و تامین آب و فاز نخست بارانی دره گرم دشتک از پروژه‌های شاخص این بخش هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار