مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: سازمان تامین اجتماعی در برقراری عدالت اجتماعی نقش موثری در جامعه دارد.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۷۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

به گزارش  خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل تامین اجتماعی به مناسبت هفته دولت در جمع کارشناسان اداره کل اظهار کرد: هفته اول شهریورماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به نام هفته دولت نامگذاری شده است ، همواره  فرصت مغتنمی است که دستگاه‌های اجرائی  دستاوردها و عملکرد  خود را در مجموعه دولت به مردم تبیین نمایند.

غلامرضا محمدی عنوان داشت: سازمان تامین اجتماعی مبتنی بر اصل سه جانبه گرایی(کارگر،کارفرما و دولت) شکل گرفته و قوام و دوام یافته است  و در چارچوب اصول و قواعد بیمه ای و معطوف به منافع و مصالح واقعی نسل فعلی و نسل های آتی  به حرکت خویش ادامه می دهد.  علی رغم اینکه  این سازمان دستگاه اجرائی دولتی نبوده است لیکن همیشه خود  را در مقام پاسخگویی دانسته و همواره شفافیت را در دستور کار خود قرار داده است.

 وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به عنوان اصلی ترین نهاد بیمه ای کشور که بیش از  نیمی از جمعیت  را تحت پوشش دارد گفت: این سازمان در زمینه امینت اجتماعی و برقراری عدالت اجتماعی نقش موثری رادر جامعه ایفاء نموده است .بنابراین پاسخگویی و شفافیت در چنین جامعه ای لازم و ضروری  است.

محمدی ضمن اعلام اینکه 51 درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشند افزود: در سال‌های اخیر همسو با سیاست‌ها و استراتژهای کلی سازمان تامین اجتماعی  اقدامات گسترده ای در راستای ارتقاء کیفیت خدمات به مخاطبان اجتماعی خود انجام داده است.

ارسال نظرات