فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه دشمن از دو بال شیعه و جهان اسلام هراس دارد ، گفت : یک بال قرمز همانند فرهنگ ایثار شهادت است و از تاسوعا و عاشورا شروع شده است و بال دیگر به رنگ سبز است که نشان مهدویت دارد. بال سبز منتظر منجی است و ملت ایران دارای زره ولایت پذیری است .
کد خبر: ۹۰۵۱۹۷۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر با عنوان « پویش جوان یاری محله مهربانی » که با حضور پدران و مادران شهدا در میدان جمهوری کرج برگزار شد ، با تبریک این دهه و اعیاد به تمامی مسلمانان و شیعیان، با اشاره به این‌که عید غدیر از اعیاد مهم و فرا منطقه‌ای و فرا دینی است و در روایات و احادیث به نام عیدالله اکبر شناخته می‌شود، اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب فرمودند هرکسی غدیر را زنده کند، غربتی از اسلام را احیا کرده است اما نتوانسته‌ایم به نحو احسن به اصل غدیر برسیم.

دشمن از دو بال شیعه و جهان اسلام هراس دارد

وی با اشاره به این‌که‌ ریشه اسلام در گرو برپایی عید غدیر است، ادامه داد: یکی از اسناد عید غدیر جنگ ما بین اسلام و کفر است ، شرایط موجود ما را موظف کرده تا ستاد دهه ولایت تشکیل و برنامه‌های مختلفی را در آن تدوین و برنامه‌ریزی کنیم تا مردم سطح استان البرز شناخت بیشتری با وقایع غدیر داشته باشند.

سردار مولایی افزود: دشمنان در سطح جهان برای نابودی شیعه بسیج شده اند و هر چند به این هدف خود نمی رسند زیرا خداوند خود از قرآن و مکتب حق دفاع می کند، دشمنان فقط منطق زور را می فهمند و آن را به ما نیز تحمیل می کنند اما ما به آنها نشان داده و می دهیم که در مقابل این منطق تسلیم نمی شویم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه دشمن از دو بال شیعه و جهان اسلام هراس دارد ، گفت : یک بال قرمز همانند فرهنگ ایثار شهادت است و از تاسوعا و عاشورا شروع شده است و بال دیگر به رنگ سبز است که نشان مهدویت دارد. بال سبز منتظر منجی است و ملت ایران دارای زره ولایت پذیری است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها