خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه استان اصفهان گفت: منشاء مشکلات اقتصادی در کشور به جهت این است که اقتصاد ما اسلامی نمی باشد و تا زمانی که از دستورات دینیمان اطاعت نکنیم اقتصاد ما اسلامی و اصلاح نخواهد شد  و ما هر موقع کار غربی ها را دنبال نمودیم همه چیزمان به هم خورد و از دست رفت. 
کد خبر: ۹۰۵۱۹۵۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسيج از دهاقان؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا غفاری پور؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهاناظهار داشت: ما می بایست خطبه غدیر را اگر نخواندیم بخوانیم و اگر خوانده ایم مرور نماییم زیرا همه چیز ما، نظام ما، انقلاب ما و حکومت ما وصل به غدیر است و به آن بر می گردد و غدیر یک حجت شرعی است برای همه عالم .

نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری بیان داشت: ما باید آن مسیر و خطی را که پیامبر (ص) بعد از رسالت خودشان برای بشریت باز نمودند حفظ کرده و آن را تقویت نماییم زیرا دشمن در صدد آن است که این خط را بشکند و انقلاب و نظام اسلامی را از ما بگیرد و پروژه های دشمن در این راستا عبارتند از: 1-تحریم ها را باید در کشور زیاد کنیم2- باب مذاکره را باید باز کنیم3-مرتب و مکرر ایران را تهدید نماییم4- با ایران تعامل کنیم.

همچنین ایشان اظهار داشت: بحث ولایت فقیه بحث مبنایی - اعتقادی و کلامی می باشد  و همه ما می بایست با یادگیری معارف اسلامی معنویت و بصیرت سیاسی خود را بالابرده و آن را تقویت نماییم.

ایشان گفت: منشاء مشکلات اقتصادی در کشور به جهت این است که اقتصاد ما اسلامی نمی باشد و تا زمانی که از دستورات دینیمان اطاعت نکنیم اقتصاد ما اسلامی و اصلاح نخواهد شد  و ما هر موقع کار غربی ها را دنبال نمودیم همه چیزمان به هم خورد و از دست رفت. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها