خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند تأکید کرد

شهرک صنعتی نهاوند نیازمند حمایت و مساعدت مسئولان استان

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه شهرک صنعتی نهاوند نیازمند حمایت و مساعدت مسئولان استان است، لزوم احیای این واحدها را با توجه به معضل اشتغال جوانان در شهرستان، حیاتی خواند.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۵۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

شهرک صنعتی نهاوند نیازمند حمایت و مساعدت مسئولان استانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، فرماندار و مسئولین شهرستان نهاوند به مناسبت هفته دولت شرکت کیااتیلن تولیدکننده لوله‌های پلی اتیلن در شهرک صنعتی نهاوند این شهرستان را افتتاح کردند .

اعتبار این پروژه عمرانی ۲ میلیارد تومان بوده که بخشی از آن به صورت آورده سرمایه‌گذار و بخش دیگر به وسیله تسهیلات بانکی تامین شده است.

این واحد تولیدی سالانه ۲۰ هزار تن لوله‌های آبیاری پلی اتیلن تولید می‌کند.

فرماندار نهاوند در حاشیه افتتاح این شرکت گفت: امروز ظرفیت شهرک صنعتی شهرستان مغفول مانده و بسیاری از واحدهای تولیدی آن با حداقل ظرفیت در حال فعالیت هستند.

مراد ناصری ادامه داد: آنچه مسلم است ظرفیت مغفول مانده در شهرک صنعتی نهاوند نیازمند حمایت و مساعدت مسئول شهرک‌های صنعتی استان و مدیرکل صنعت و معدن استان و همچنین نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و استفاده از ظرفیت مسئولان کشوری برای احیا این مهم است.

وی لزوم احیا این واحدها را با توجه به معضل اشتغال جوانان در شهرستان، حیاتی خواند و گفت: امیدواریم این مهم با همدلی مسئولان محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار