خبرهای داغ:
به همت حوزه خواهران فاطمیه قم صورت گرفت

برپایی اردوی فرهنگی زنان بی سرپرست در اردوگاه شهید نامجوی تهران

اردوی آموزشی و فرهنگی زنان بی سرپرست و بد سرپرست به همت حوزه بسیج خواهران فاطمیه ناحیه امام رضا (ع) قم در اردوگاه فرهنگی شهید نامجو تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۴۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

اعظم طراوتی فرمانده حوزه فاطمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: برای ارائه آموزش مهارت های زندگی در بستر برنامه های بومی و محلی استفاده از ظرافت های هنری و همچنین آموزش های غیر مستقیم یک ضرورت است که این امر مهم را در برنامه ریزی های آموزشی رعایت نموده ایم.

وی افزود: این اردو در راستای ادامه مراحل برنامه بومی و محلی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور 200 نفر با برنامه های فرهنگی و آموزشی صورت گرفت.  

فرمانده حوزه فاطمیه با اشاره به آسیب های اجتماعی و ضرورت پیشگیری از آن افزود: این اردو آموزشی و فرهنگی ویژه زنان بی سرپرست و بد سرپرست در حوزه های مختلف اجتماعی با هدف آموزش و ارتقای سطح دانش آنان برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) از این برنامه تاکید کرد: امروز بسیج خواهران توجه ویژه به خانواده را وظیفه خود می داند چرا که خانواده مهمترین رکن جامعه است و امروز شاهد هجمه های فراوان دشنمان به این کانون اصلی جامعه هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار