خبرهای داغ:
همزمان با ششمین روز از هفته گرامیداشت دولت، المان شهیدان گمنام گالیکش با حضور فرماندار، امام‌جمعه و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۰۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه  فرماندار گالیکش در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: محبت و عشق به مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهیدان والامقام بود.

nilkooh3090 1

حسن خسروی افزود: وجود شهدای گمنام در این مکان وظیفه ما را سنگین می‌کند. اینجا محل استجابت دعاها و برآوردن حاجت‌هاست.

وی بابیان اینکه این مکان یقیناً قطعه‌ای از بهشت است، تصریح کرد: قطعه‌ای از بهشت که نظرکرده خداوند متعال است و باید این فرصت را مغتنم بدانیم.

فرماندار گالیکش با اشاره به شهدای گران‌قدری که هیچ‌گاه پیکر مطهرشان به وطن بازنگشت خاطرنشان کرد: ما موظفیم دلمان را حرم مطهر آن عزیزان قرار داده و زیارتشان کنیم.

گفتنی است 19 آبان ماه سال 92 برای نخستین بار در شهرستان گالیکش دو شهید گمنام در پارک لاله‌های انقلاب این شهر به خاک سپرده شدند. شهدایی که با استقبال باشکوهی از طرف مردم روبرو شدند، این استقبال به حدی زیاد بود که هنوز هم در ذهن بسیار از مردم گالیکش نقش بسته است. (البته شهید گمنامی نیز دهه 60 در گلزار شهدا بی‌بی حلیمه روستای ینقاق گالیکش دفن شده است)

طی دو سال در دوره چهارم مدیریت شهر گالیکش بودجه‌ای برای ساخت المان شهدای گمنام در نظر گرفته شد. باوجوداینکه کل بودجه آن دو سال در شهرداری گالیکش محقق شد اما مدیران شهری اقدام به ساخت المان شهدای گمنام این شهرستان نکردند!!!

مدیران دوره چهارم شهر گالیکش پس از برگزاری انتخابات و جواب منفی شهروندان به آن‌ها در روزهای پایانی حضورشان در این کرسی تنها اقدامات احداث بنای المان شهدای گمنام را انجام دادند و مدیران دوره پنجم شهر گالیکش کار نیمه‌تمام آن‌ها را به پایان رساندند.

nilkooh3090 1

nilkooh3090 1

nilkooh3090 1

nilkooh3090 1

nilkooh3090 1

nilkooh3090 1

nilkooh3090 1

nilkooh3090 1

nilkooh3090 1

nilkooh3090 1

ارسال نظرات
پر بیننده ها