خبرهای داغ:
حسنعلی نوروزی مسئول امور مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین
همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر، طرح بزرگ ضیافت علوی با طبخ و توزیع 10‌هزار پرس غذای گرم دراستان قزوین اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۰۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین،  10هزار پرس غذا به همت نمایندگی آستان قدس رضوی قزوین، شبکه جوانان رضوی استان قزوین، کمیته امداد امام خمینی(ره)قزوین و کانون های خادمیاری با هدف پاسداشت واقعه غدیر و گرامی‌داشت سنت ائمه اطهار(ع) مبنی بر اطعام مؤمنان در روز عید غدیر، در بین خانواده محروم و نیازمند استان توزیع خواهد شد.

وی گفت: طرح بزرگ ضیافت علوی با طبخ و توزیع 10 هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر است که در شهرستان های قزوین، البرز، بوئین زهرا، آوج و اقبالیه اجرایی می‌شود و امیدواریم با حمایت خیران و نیکوکاران بتوانیم در سال‌های آینده این طرح را گسترش دهیم.

مسئول امور مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین اظهار کرد: بیان این‌ که هدف از اجرای این طرح بزرگ، آغاز فصلی نو در انجام کارهای خیرخواهانه است و اطعام مؤمنان در روز عید غدیر ریشه در سنت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد.

وی با اشاره به آثار و برکات اطعام در روز عید غدیر خم، عنوان کرد: امام صادق(ع) در روایتی بیان می‌کنند که غذا دادن به یک مؤمن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک ‌میلیون پیامبر و صدیق در رأس آنها خود ائمه معصومین(ع) و یک ‌میلیون شهید در رأس آنها حضرت عباس و شهدای کربلا و یک‌میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد. (بحار ج۶ ص ۳۰۳)

 

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها