خبرهای داغ:
استاندار قزوین

سامانه تصمیم، تاثیرات مطلوبی در سلامت اجتماعی دارد

زاهدی گفت: راه‌اندازی سامانه تصمیم با مشارکت بهزیستی و دادگستری استان ابتکاری مثبت است که با مشارکت نهاد‌های متولی سلامت اجتماعی اجرا می‌شود و می تواند اثرات و نتایج مطلوبی داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۹۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی امروز در آئین افتتاح سامانه تصمیم که در ساختمان این مرکز در قزوین برگزار شد بیان کرد: مسائل فرهنگی در دنیای امروز جایگاه ویژه‌ای به‌دست آورده است چرا که در بروز و یا کاهش تمامی آسیب‌های اجتماعی اثرمستقیم دارد.

وی گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی به ویژه در بخش رسانه، استفاده کنیم تا در آگاهی بخشی مطلوب نسبت به عوامل ایجاد آسیب و راه‌حل کنترل آن به مردم مثمرثمر باشد.

استاندار قزوین اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه تصمیم با مشارکت بهزیستی و دادگستری استان ابتکاری مثبت است که با مشارکت نهاد‌های متولی سلامت اجتماعی اجرا می‌شود و می تواند اثرات و نتایج مطلوبی داشته باشد.

زاهدی عنوان کرد: آگاه‌سازی و آموزش مهارت های زندگی و قدرت حل مشکلات یکی دیگر از موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود چرا که یکی از دغدغه های امروز ما عدم آشنایی جوانان با شیوه‌های حل مشکلات روزمره و نداشتن مهارت های زندگی است.

وی افزود: سازمان بهزیستی در مداخله به هنگام نقش بسزایی دارد و باید فعالیت‌های خودخود پیش از درمان آسیب، در راستای اقدامات پیشگیرانه افزایش دهد.

استاندار قزوین تصریح کرد: مسائل خانوادگی یکی از آسیب‌هایی است که در سلامت جامعه تاثیر منفی داشته و در صورت عدم مدیریت، با افزایش ناآگاهی جوانان پیش از ازدواج و انتخاب‌های نادرست، آمار طلاق افزایش یافته و جامعه را با خسارت های بی شماری مواجه می سازد.

 

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها