خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی استاندار عنوان کرد:

ایجاد اشتغال، لازمه پیشرفت اقتصادی

لازمه رشد اقتصادی در استان ایجاد اشتغال است که در این راستا باید بانک‌های استان نسبت به پرداخت تسهیلات خرد اشتغال در مناطق محروم و روستایی اهتمام ورزند.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۹۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، نوزدهمین کارگروه اشتغال استان با حضور مدیران دستگاهها و به مدیریت منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

حبیبی در این جلسه بیان کرد: طی هفته آینده اولین مرحله پرداخت تسهیلات روستایی به صورت کامل اجرایی می‌شود.

وی گفت: جذب نیمی از پرداخت مرحله دوم تسهیلات اشتغال نیز ضروری است و این امر تعامل دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و به‌ زودی با دستور رئیس جمهور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ می شود.

معاون امور اقتصادی استاندار اظهار کرد: جهت راه اندازی نیروگاه بادی طارم، 89 میلیون یورو هزینه شد که این اعتبارات با همکاری بانک توسعه تعاون جذب شده و این امر نشان از مشارکت سیستم بانکی در پروژه‌های اقتصادی دارد.

حبیبی با تاکید بر لزوم پیگیری دستگاه ها در رسیدگی به درخواست مراجعین عنوان کرد: بانک‌های عامل موظفند در هفته آینده تعیین شعبه هزار و 500 پرونده کمیته امداد را پیگیری نمایند چرا که ارائه تسهیلات در راستای اشتغال‌زایی با اجرای طرح‌های کمیته امداد انجام خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار خاطرنشان کرد: لازمه رشد اقتصادی در استان ایجاد اشتغال است که در این راستا باید بانک‌های استان نسبت به پرداخت تسهیلات خرد اشتغال در مناطق محروم و روستایی اهتمام ورزند.

 

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار