خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی گفت: رئیس جمهور نتوانست به روشنی پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد اما یک نکته قابل توجه است و آن اطاعت از امر رهبر در حفظ توصیه های ایشان بود و اگر نتوانست خوب پاسخ بدهد اما نرخ را نشکست.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۹۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز ، حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین بیان کرد: تصور ما نسبت به عید سعید غدیر، عید پذیرش ولایت حضرت علی است. اما این عید بیش از آنکه پذیرش ولایت علی(ع) باشد، عید تبعیت از رسول خداست. 

وی گفت: تصور ما مظلومیت علی در غدیر است در حالیکه سخن پیامبر در این روز مظلوم واقع شده است و این امر پذیرش ولایت خود رسول خداست. 

امام جمعه آبیک اظهار کرد: رییس جمهور نتوانست به روشنی پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد اما یک نکته قابل توجه است و آن اطاعت از امر رهبر در حفظ توصیه های ایشان بود و اگر نتوانست خوب پاسخ بدهد اما نرخ را نشکست.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: بین مجموعه شهری علیرغم اختلاف نظر سیاسی انسجام خاصی بین امام جمعه و سایر ارگان ها و ادارات وجود دارد که نوید بخش روزهای خوبی در آینده است.

در جوی که آرام نباشد نمی توان خدمات ارزنده را ارایه کرد

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این دیدار بیان کرد: در هفته دولت دستاوردها و عملکردها  مطرح می‌شود اما موضوعی که مردم را گله‌مند کرده در امر شفافیت سازی می باشد.

وی گفت: هفته دولت فرصتی خوبی برای دستگاه‌های اجرایی است تا با شفافیتدر عملکرد در  ایجاد اعتماد تلاش کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخورد با ارباب رجوع موضوع مهمی بوده که باید مدنظر قرار گیرد و در شرایط فعلی شنیدن صحبت مردم در اعتمادسازی  نقش بسزایی دارد.

زرآبادی گفت: در جوی که ارام نباشد نمی توان خدمات ارزنده را ارایه کرد. در شرایط کنوتی مردم فقط کاستی ها را می بینند و وظیفه ما این است که آنچه در واقعیت اتفاق افتاده و تلاشی که ایجاد شده را در جامعه ارائه دهیم.

 

 

 ۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها