خبرهای داغ:
استاندار قزوین

مسوولان با رسیدگی به مشکلات مردم، اعتمادسازی کنند

زاهدی گفت: مهمترین سرمایه اجتماعی ما مردم می باشند که برای نظام بسیار مهم هستند و اگر تلاش ما را در رفع مشکلات جامعه ببینند موجب ایجاد اعتماد می شود.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۸۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با امام جمعه شهرستان آبیک بیان کرد: نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک بخوبی توانسته انسجام و همدلی را در سطح شهرستان ایجاد کند که این امر موجب برکت است. 

وی گفت: اگر ما متفرق باشیم خداوند نیز به ما عنایت نخواهد داشت و این اتحاد و همدلی موجود برای این است که برخلاف سلیقه سیاسی اما داشتن هدف مشترک، در خدمت نظام و مردم باشیم.

زاهدی اظهار کرد: در ایام هفته دولت بسر میبریم که با عید غدیرخم مصادف شده و مناسب است نگاهی به منش امیرالمومنین داریم. ما به عنوان مدیران جامعه و وابستگان نظام باید ببینیم چقدر رفتارمان با رفتار امام علی تطبیق دارد. نمی توانیم مانند آن اقیانوس بزرگ باشیم اما می توانیم شبیه آب باریکه ای در جهت الگوپذیری از ایشان جاری باشیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: اگر ما منش شهدا را حفظ کنیم روش های آنها را نیز در رسیدن به اهداف این بزرگان به دست می آوریم اما با توجه به رفتار برخی مسوولان متاسفانه فاصله زیادی با شهید رجایی داریم.

وی در خصوص غدیر گفت: در مباحث غدیر دو برداشت در جهان اسلام بوجود امد بخشی غدیر را حب پیامبر دانستند و بخشی دیگر غدیر را جانشینی پیامبر تلقی کردند.

استاندار اضافه کرد: انقلاب پیروز شد و مهمترین اتفاق سیاسی کشور را رقم زد. انقلاب اسلامی در واقع تغییر نظامهای سلطنتی به جمهوری است که این تحول در کشور ما بوجود امد و امروز مردم با رای خود سرنوشتشان را رقم می زنند.

زاهدی تصریح کرد: بحثی که بعد از انقلاب پیش آمد کارامدی و ناکارامدی نظام بود و در این مسیر دشمنان هرچه از دستشان برامد برای اثبات اینکه نظامِ متکی به دین ناکارآمد است انجام دادند.

وی در ادامه یادآور شد: در داخل کشور نیز عده ای به دنبال همین امر هستند. مردم ما امروز مشکلات بسیار زیادی دارند و دولت و قوا برای رفع مشکلات در تلاش هستند.

زاهدی گفت: تابلو کارامدی کشور، دولت است چرا که امور اجرایی کشور دست دولت است. انتقاد را قبول داریم اما تلاش برای نشان دادن ناکارآمدی دولت به زیان کل نظام است. اگر مشکلی پیش بیاید همه جناحها را دربرمیگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسوولیت مدیران در این شرایط بسیار بیشتر است باید با مردم ارتباط بیشتری داشته باشیم و سعی کنیم نظام اداری را تسهیل بخشیم.

استاندار قروین افزود: مهمترین سرمایه اجتماعی ما مردم می باشند که برای نظام بسیار مهم هستند و اگر تلاش ما را در رفع مشکلات جامعه ببینند موجب ایجاد اعتماد بین انها می شود.

 

۱۰۱۰/پ۳۰ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها