خبرهای داغ:
استاندار قزوین روز چهارشنبه در مراسمی نمادین، در روستای نوده و کیاده از توابع شهرستان آبیک، مشعل گازرسانی به 27 روستای استان را روشن کرد.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۸۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، استاندار قزوین روز چهارشنبه در مراسمی نمادین، در روستای نوده و کیاده از توابع شهرستان آبیک، مشعل گازرسانی به 27 روستای استان را روشن کرد.

زاهدی گفت: مردم استان شایستگی آن را دارند که بهترین خدمات به آنها ارائه شود و دولت و نظام برای انجام آنچه که در توان داشته باشند کوتاهی نخواهند کرد.

وی افزود: خوشبختانه استان قزوین از نظر بهره مندی مردم از نعمت گاز در جایگاه مطلوبی قرار دارد و نسبت به اوایل انقلاب که تنها چند نقطه استان دارای گاز بودند پیشرفت زیادی داشته است.

استاندار گفت: دولت یازدهم و دوازدهم برخورداری مردم را در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته در دستور کار قرار داد و با این نگاه امروز کار گاز رسانی به مناطق روستایی استان به زودی به پایان می رسد.

 بهره مندی 84 درصد مناطق روستایی استان و 96 درصد مناطق روستایی آبیک از نعمت گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در این مراسم گفت: امروز مشعل گاز 2 روستای نوده و کیاده از توابع شهرستان آبیک به نمایندگی از 27 روستای استان افروخته شد.

اسماعیل مفرد بوشهری اضافه کرد: برای عملیات گازرسانی دو روستای نوده و کیاده، بالغ بر 90 میلیارد ریال اعتبار صرف شده که بیش از یک هزار و 500 خانوار روستایی را از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون 84 درصد مناطق روستایی استان و 96 درصد مناطق روستایی آبیک از نعمت گاز بهرمند هستند که این رقم پوشش گاز در مناطق روستایی از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: عملیات گازرسانی به مناطق روستایی در مراحل انتهایی قرار دارد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها