خبرهای داغ:

درخشش صدا و سیمای مرکز قزوین در بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها

شش اثر از صدا و سیمای مرکز قزوین در بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها حائز رتبه شدند
کد خبر: ۹۰۵۱۸۸۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان قزوین، سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، بیان کرد: بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها، سوم تا پنجم شهریور در منطقه چغاخور شهرکرد استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

وی گفت: از بین آثار راه یافته مرکز قزوین به جشنواره بیست و یکم، جمعا شش اثر موفق به کسب رتبه شدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین ضمن ارزیابی مثبت از حضور پررنگ مراکز استان ها در این جشنواره افزود در بخش آثار پژوهشی، تحقیق خانم کبری اکبری با عنوان "بررسی میزان احساس منزلت اجتماعی و عوامل مرتبط با آن در بین جانبازان شهر قزوین بمنظور بازآفرینی آن در شبکه استانی" بعنوان پژوهش برتر و رتبه نخست در بخش اجتماعی شناخته شد و موفق به کسب تندیس این جشنواره از هیات داوران شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: همچنین تحقیق خانم طاهره امینی با عنوان "تاریخ نگاری نقش زنان شهر قزوین در پیروزی انقلاب اسلامی" بعنوان پژوهش برتر در بخش جنبی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شناخته شد و بعنوان اثر برگزیده دیپلم افتخار این بخش را از هیات داوران دریافت کرد.

انبارلویی عنوان کرد: در حوزه معاونت سیما آقای مجتبی محمودی در بخش اصلی تولیدات مستند عنوان بهترین تهیه کنندگی را برای تهیه کنندگی مستند تاریخی "خاطرات یک بالکن" کسب کرد و آقای مهدی ترکان نیز عنوان بهترین تصویربرداری برنامه های گزارشی برای اثر "شهر من" را کسب نمود.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه فضای مجازی، شبکه قزوین با تولید مستند " نامه ای به خط گریه" با موضوع شهدای مدافع حرم به تهیه کنندگی معاونت فضای مجازی مرکز قزوین و کارگردانی عباس تورج فرد جایزه بهترین مستند را به خود اختصاص داد.

در پایان مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین به معاونت خبر مرکز قزوین اشاره نموده و افزود: در حوزه خبر نیز خانم معصومه هاشمی با خبر "رونق در تار و پود نساجی قزوین" عنوان برتر و دیپلم افتخار این جشنواره را در بخش گزارش مکتوب کسب کرد و همچنین خانم سمیه صفری با گزارش خبری تلویزیونی "حلال یا حرام"در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها