خبرهای داغ:
معاون امور ورزش بانوان سازمان ورزش و جوانان‌ خبرداد:

هدف گذاری دولت، اتمام سازه های نیمه تمام تا سال ۱۴۰۰

محمدیان عنوان کرد: برنامه دولت این است که تا سال 1400 تمامی سازه های نیمه تمام را به اتمام برساند که امیدواریم با تخصیص اعتبار و همکاری مسوولان شاهد تحقق این وعده باشیم.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۷۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سالن ورزشی چند منظوره با هزار و 400 متر مربع مساحت و 10 میلیارد ریال اعتبار و با حضور معاون امور ورزش بانوان، استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استانی در روستای کوندج از توابع شهرستان آبیک افتتاح شد.

معاون امور ورزش بانوان سازمان ورزش و جوانان در این مراسم بیان کرد: برنامه دولت این است که تا سال 1400 تمامی سازه های نیمه تمام را به اتمام برساند که امیدواریم با تخصیص اعتبار و همکاری مسوولان شاهد تحقق این وعده باشیم.

فریبا محمدیان گفت: امروز شاهد اعزام کاروان ورزشی استان برای تجهیز 31 خانه روستایی بودیم که این عزم از مسئولان استان برای در توسعه ورزش مناطق روستایی شایسته تقدیر است.

وی اظهار کرد: یکی از کم هزینه ترین فعالیتهایی که می تواند شادی و تندرستی را به ارمغان بیاورد ورزش است و باید شرایطی را فراهم آورد که دختران و پسران این سرزمین حضور حداکثری در عرصه های ملی و بین المللی داشته باشند.

*بخش اعظم ایجاد نشاط جامعه برعهده سازمان ورزش و جوانان است

 

استاندار قزوین نیز در ادامه مراسم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر عنوان کرد: جامعه ما نیاز به شادابی و سلامت دارد که بخش اعظم این امر برعهده سازمان ورزش و جوانان است و استانداری نیز با اداره ورزش و جوانان همکاری لازم را خواهد داشت.

زاهدی گفت: طی یکسال اخیر تحرک خوبی در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری ورزش استان ایجاد شده است که با توجه به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره توسط ورزشکاران استان در بازی های آسیایی جاکارتا، مدیریت ورزش قزوین شایسته تقدیر است.

استاندار اضافه کرد: توزیع مدالهای قهرمانی در استان های کشور باعث افزایش غرور ملی می شود و خوشبختانه ثابت شده که استان قزوین در حوزه آقایان و بانوان از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه افتتاحیه گفت: باید در هفته دولت از زحمات دولتمردانی که راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه می دهند به طور ویژه تشکر کنیم چون اقدامات آنها موجب افزایش دلگرمی و اتحاد در جامعه می شود.

* سالن ورزشی چندمنظوره کوندج با صرف 10 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مراسم عنوان کرد: آغاز عملیات اجرایی این طرح از سال 91 در کوندج آغاز شده بود که امروز با صرف 10 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

عباس علایی مقدم افزود: اعتبارات ورزشی استان در سال 95، ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که این رقم در سال 96 با پیگیری مسوولان استان و اختصاص ارزش افزوده به ۱۲ میلیارد تومان افزایش یافت و در تلاشیم که این اعتبار را به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان افزایش دهیم.

وی افزود: از برکات این افزایش اعتبار تکمیل سالن های ورزشی نیمه کاره در استان بود که بعد از این هر ماه یک یا 2 پروژه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار