خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

غدیر متعلق به تمام امت واحده اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: غدیر نه تنها متعلق به شیعیان بلکه متعلق به تمام امت واحده اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۷۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در همایش بانوان، پیشگامان مدافع ولایت که به مناسبت دهه امامت و لایت برگزار شده بود، سرهنگ کریم علی نژاد گفت: غدیر حادثه بسیار بزرگ و پر معناست، روزی که پیامبر(ص) تکلیف امت اسلامی در زمینه هدایت و حکومت را تعیین کردند و این امر نشان دهنده اهمیت مسئله مدیریت جامعه در اسلام است.

وی افزود: حضرت امیرالمومنین علی(ع) مظهر تقوا، علم و عدالت بودند و کسانی که آن بزرگوار را به عنوان جانشین بلافصل قبول ندارند در این صفات نیز تردید ندارند و واقعه غدیر خم از این منظر مسئله حکومت و مدیر و زمامدار و تراز اسلام را به ما نشان می دهد.

فرمانده سپاه ارومیه تاکید کرد: آنچه که ضامن اجرای احکام الهی، برقرای عدالت و عامل سعادت امت اسلامی است، حکومت اسلامی است که در آن سیره و عملکرد حضرت امیرالمومنین علی(ع) را الگوی راه خود قرار داده باشد.

سرهنگ علی نژاد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله) گفت: غدیر نه تنها متعلق به شیعیان بلکه متعلق به تمام امت واحده اسلامی است چون همانگونه که رهبر معظم انقلاب(مدظله)  می فرمایند: به معنای حاکمیت عدل، حاکمیت فضیلت و حاکمیت ولایت الله است.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت اسلامی اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده اسلام با آنچه که در توان دارند به دنبال ایجاد اختلاف در بین مسلمانان هستند و درست آن نقطه ای را هدف قرار داده اند که عامل پیروزی و سعادت این امت خواهد بود یعنی وحدت و اتحاد اسلامی.

 علی نژاد افزود: از آموزه های اثر شریف نهج البلاغه اینگونه برداشت می شود که حضرت علی(ع) جایگاه و منزلتی بسی والا برای وحدت امت اسلامی قائل بوده اند به گونه ای که آنرا موهبت بی بدیل از جانب خداوند متعال بر شمرده اند و امروز وظیفه تک تک ما این است که در راستای اتحاد و انسجام مسلمانان قدم برداریم.

وی در اخر گفت: انشاءالله خداوند توفبق این را به همه ما عطا فرماید که در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و در نهایت تشکیل تمدن بزرگ اسلامی گام های موثری را برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات